|
De Offtopic Thread (pg. 312)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
aaaahhhh daat getal laten staan, ben ik nergens tegengekomen :o
edit:
heb _getal laten staan antwoord maar blijft fout geven, heb ns met spatie tussen geprobeerd, onmidd achter t getal zonder spatie geprobeerd, maar niets
me no comprendo |
|
|
| eieregooie |
het getal moet aan t eind ;)
hagar_12 dus ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Enne TOR... wie verloren er ook weer van Servie Montenegro van de week? :p |
dunno, ik volg het voetbal niet :toothless
vond het wel een grappig plaatje |
|
|
| Eagle` |
| wat de fook, ze hebben hier 2 appartementen boven ons ingebroken, gewoon gans die zen voordeur is uit de muur gehaald :eek: Weird da niemand da van men ouders gezien hebben, onze winkel is net neffe |
|
|
| Tiger777 |
| amai, zwaar mannen percies... Da's vies als zo'n dingen gebeuren. Bij ons hebben ze ook ooit es proberen inbreken en da geeft zo'n vies gevoel... maja, al een chance da ze niet bij u langsgeweest zijn dan :) |
|
|
| Eagle` |
| Ons ma had 2 vrouwen gezien met nen hoop zakken, misschien da die derna de buit zijn komen ophale na da er ene die deur volledig uitgehaald heeft met ne koevoet Echt absurd da zoiets gebeurd, ge peist das hier een veilige buurt, ja men botten oek ... |
|
|
| Nabistai |
Sorry jongens, volledig mijn schuld :( De flikken waren namelijk te druk bezig om een zware crimineel als mijzelf een pv te geven om 19.00 s'avonds (terwijl het licht is) omdat ik geen voor of achterlicht had op mijn fietsje :( Echt sorry jongens :nervous:
Nuja, vrijdag is informeren bij mijn professor van recht wat de gevolgen zijn van het niet betalen van die belachelijke pv. |
|
|
| Tiger777 |
| mja, soms is het echt niet normaal. Ik ken iemand die een paar weken geleden een boete van 125€ gekregen heeft omdat zij niet overstak op het zebrapad :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| miljaar gewoon de sjambrangs van de deur der oek af, diee mag gewoon zenne muur heropmache :eek: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
mja, soms is het echt niet normaal. Ik ken iemand die een paar weken geleden een boete van 125€ gekregen heeft omdat zij niet overstak op het zebrapad :rolleyes: |
Brengt de kas meer op en is minder papierwerk dan een inbraak. |
|
|
| Freezel |
| Jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa, afstudeerstage gehaald :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :) :) :) :) :) |
|
|
|
|