|
De Offtopic Thread (pg. 268)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
mijn favoriet is deze:
If you spot a terrorist arrow, pin it against the wall with your shoulder.
zo absurd.. hilarisch gewoon :haha: |
|
|
| Kaidreas |
gisteren zat ik bij men broer, en ik had toch wel iets grappig gezegd zekerst.
we waren naar de block aan het zien... en ineens zeg ik kei droog:
"miljaar die hanne heeft grote neusgaten"
:o mijn broeder strijk van het lachen. |
|
|
| Xilver |
Slow day at work today. Op de planning staat het als 'portal modifications', ik noem het 'brol die ik dan maar zal doen want anders komt da er toch ni van met al die lamzakken' :p
Nuja, tzal weer tzelfde zijn als gewoonlijk zeker... Tot een uur of 3 rustig, en dan moet ineens alles gedaan zijn en sturen ze me alle materiaal door :) |
|
|
| JediD4M |
.. zonet de review gepost van M.I.K.E. @ The Lambo =
HIER
Tvreemde is als ik deze topic wil editen .. begint de explorer te flippen, (begin tekst, flipt altijd weg en er verschijnt altijd een blanco beeld).. iemand een idee waarom dat zo is?
Kheb dat nergens anders voor .. vervelend want typ en quote fouten zijn niet meer te wissen... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Kheb dat nergens anders voor .. vervelend want typ en quote fouten zijn niet meer te wissen... |
TA dat bizar doet? |
|
|
| Tiger777 |
| posts van Kaidreas? :D |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
TA dat bizar doet? |
nee TA niet .. die doen zelden moeilijk ;) .. op dance4mation (waar die review staat) .. twas just een vraagske zenne .. misschien dat hier kenners zitten dat dat weten waarom dat net in die topic gebeurt .. |
|
|
| Kaidreas |
| ^indeed ik heb de laatste tijd ook wa troubles me d4m moeilijk te openen, en doet wa moeilijk. en ja die site is precies altijd zo traag. |
|
|
| TOR |
da's raar.. ik heb nog nooit problemen gehad met D4M. het snelste forum waar ik op zit.
TA is vaak het traagste :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ga nu een 50 ml flesje Haraki (40%) leegdrinken, zat of ni zat? |
|
|
|
|