|
De Offtopic Thread (pg. 206)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
dat zou best kunnen. maar de aanslagen zijn wel gepleegd onder het voorwendsel de Islam te verdedigen tegen het heidene Westen (als de VS tussenkomen in een conflict in het Midden-Oosten wordt dat meteen gezien als een aanval tegen de hele Islam). en dat doet met toch wel huiveren, dat een absurd iets zoals religie een reden kan zijn om willekeurig onschuldigen te gaan ombrengen. in Nigeria bijvoorbeeld komt dat ook voor, |
Neem nu de kruistochten of recenter de problemen in Noord-Ierland. Daar gaat ook deels om Protestanten tegen Katholieken. Probleem is dat religie de lijm is van een maatschappij. Als leiders dat feit uitbuiten krijgen ze van mensen alles gedaan.
maar 9/11 was van ongeziene schaal en vooraf gewoon ondenkbaar (net na de aanslagen had iedereen wel iets van "wtf, hoe kan dat?"). ik denk dat de gebeurtenissen ons ook om die reden zijn bijgebleven. |
Tristige is, hoewel het op zich ondenkbaar is, de VS zag het aankomen. Verschillende rapporten die melding maakte van zo'n aanslag zijn genegeerd geweest. De VS is het slachtoffer van hun eigen grootmoed en het waren gewoon burgers die er de prijs voor mochten betalen.
BTW net Fahrenheit 9/11 gezien, hoewel er grappige noten in voorkomen wordt je er toch stil van. Hetgeen dat me het meest aangreep was de moeder die haar hele wereldvisie in elkaar ziet storten wanneer haar zoon sneuveld in Irak en geconfronteerd wordt met de starheid van mensen waar zij voorheen ook aan leed.
De Amerikanen worden al jaar en dag voor de zot gehouden, gewoon schrijnend. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
michael , amai stoer ze ! :)
en dacht dat vuurtjes verbodne waren op de camping :) |
alles is verboden, generators, muziekinstallaties, bbq's maar no one give a hoor.
@ Xilver: Je mag je vip hebben hoor niks boven bbq met vrienden met wat bier en vuile klap er bovenop op de camping zelf :D |
|
|
| pooley |
yeye ken het.
zo moet dat
das zo meer van "jaja die regels zijn er " maar uiteidnelijk mogen die genegeerd worden
zelfde met geen drugs.
Half de wei zit daar openlijk te smoren en no1 gives a . |
|
|
| Eagle` |
that's the spirit girl :p
anyway pool, hou nog wat space klaar voor die trecklist, demo komt er wel nog aan, heb echt nog geen klote tijd gehad om te maken, en als ik dan wel mix, vergeet ik te recorden. Dear god :rolleyes:
edit: ow aangezien ik toch al te laat ben, maak ik gewoon demo om toch niet alleen een leuke trecklist te hebben zonder sound erbij |
|
|
| TOR |
de non-TA's zien er goed uit :haha: |
|
|
| Zehra |
de non-TA's zien er goed uit :haha: |
whaaaaaahahaha :haha: :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zou de vacature voor female TA love-slave nog open zijn? :o |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zou de vacature voor female TA love-slave nog open zijn? :o |
Hebde Tetn en een schoon poepke? (vooral dat poepke is belangrijk, tetn kunde nog namaken) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Hebde Tetn en een schoon poepke? (vooral dat poepke is belangrijk, tetn kunde nog namaken) :p |
3 jaar voetbal en 7 jaar atletiek, mijn poep is gewoon über-strak! :cool: ;) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
3 jaar voetbal en 7 jaar atletiek, mijn poep is gewoon über-strak! :cool: ;) |
Ik gaant laten, de opening is te groot om de voorzet met voldoening binnen te koppen.
:p |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ben mezelf aan het bezuipen, wie doet mee? |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ben mezelf aan het bezuipen, wie doet mee? |
|
|
|