|
De Offtopic Thread (pg. 269)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
wa krijgt de winnaar die het kan raden?
ik gok op: zat |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wa krijgt de winnaar die het kan raden?
ik gok op: zat |
Een foto van een vinger van mij, verdekke het is een wetenschappelijk experiment hé, de kennis moet een beloning op zich zijn |
|
|
| Kaidreas |
| laten we een wedstrijdje doen, ik heb hier nog een fles onaangeraakte rode porto staan. :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik denk dat het net niet genoeg gaat zijn om bezopen te worden, oftewel werkt dat traagskes en krijg ik straks mijn klop... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
laten we een wedstrijdje doen, ik heb hier nog een fles onaangeraakte rode porto staan. :D |
Jamaar ik zit hier maar met 50 ml, een fles porto is groter hé
Volgens mij verdampt den helft van dat spul in mijne mond, das ook afrip
EDIT: begin me af te vragen of dat wel 40% is... |
|
|
| TOR |
ice tea
anyone? :nervous: |
|
|
| Kaidreas |
| ^das juist het fijne eraan.:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
oftewel werkt dat traagskes en krijg ik straks mijn klop... |
Da kan best wel is gebeuren!
Hoe was uw maaginhoud voor het experiment? Ook best een belangrijke variabele... |
|
|
| Kaidreas |
tis echt een experiment ofwa? ik dacht dat ge aan het zeveren waart. :D
seg dan doe ik nie mee ze. ge kunt daar na wel is testen wat ge nog allemaal moet drinken, voor het eruit komt. das ook altijd fijn om weten in de medische wereld |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Da kan best wel is gebeuren!
Hoe was uw maaginhoud voor het experiment? Ook best een belangrijke variabele... |
Baguetje gebraden kip met frisse kropsla, zalige schijfjes tomaat, stukjes hardgekookt ei en een beetje mayonaise...damn ik had nuchter moeten zijn :D
ik krijg het wel wat warm nu, maar das zowat alles
EDIT: Tis leeg, nu wachten, volgens mij zalt geen vette worden, hoewel ik me nu wel wat licht in het hoofd voel... |
|
|
| Dark Apostle |
ivm met mengen, alles wat ik in huis heb zijn destilaten, dus dat zal wel meevallen...ik ben precies wel scheutig op destilaten nu ik eraan denk: whiskey, vodka, jenever, haraki...
Gegiste deugten zijn voor in het Paters Vaetje, btw bij een Antwerpen meeting waar ik mee ga, dan moeten we daar ook is stoppen voor een gezellig biertje :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Olla de Haraki werkt...het is iets dat zoetjes naar boven kruipt, zo heb ik ze graag, nen slag van de hammer krijgen zoals bij een rode vodka-pisang combi vind ik minder aangenaam. |
|
|
|
|