|
De Offtopic Thread (pg. 263)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Gladius
zonet toppunt van verstrooidheid meegemaakt; In nen cd-rw bijten ipv van de koek die ik vast had. niet lekker dus =\ |
LOL :'D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
en uwe koek hebde in uwe cd writer gestoken ;) |
:haha: :haha: |
|
|
| Dark Apostle |
| Seg mensen post eens iets, ik voel met eenzaam en ik verveel me....vooral dat vervelen steekt met tegen, ben verdekke alleen thuis, ik hoor met niet te vervelen :D |
|
|
| Eagle` |
is alleman ni na bloemendaal, mja hem nog ni veel op pc gezeten vandaag, zen al een ganse dag een vod, tot 3.30 ofzo in de square in lennik blijven hangen, daarna met den barre in wijk met den oto wa liggen driften en handfreinkes trekken twas begot 5 uur eer ik men bed lag deze morge en dan mocht er om 7 uur nog is weer uit om hier thuis te werken
pfff benieuwd wa we deze avond/nacht weer nog gaan uitsteken ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| Mijne 'n avond is al gefixed, het is nu dat ik entertainment moet krijgen!!!! :p |
|
|
| Eagle` |
| niks bove de geur van warm autorubber :D |
|
|
| Dark Apostle |
niks bove de geur van warm autorubber :D |
Nah, in een feestzaal kruipen vol met goths...:p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nah, in een feestzaal kruipen vol met goths...:p |
en na wa riekt da dan ? ;) |
|
|
| Dark Apostle |
en na wa riekt da dan ? ;) |
Parfum, haarlak en make-up...very masculin :haha
Goth-chicks besteeden echt enorm veel tijd aan hun uiterlijk, geloof mij |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Parfum, haarlak en make-up...very masculin :haha
Goth-chicks besteeden echt enorm veel tijd aan hun uiterlijk, geloof mij |
das ni echt men soort vrouw peisk :p goth is da zo gans volgeschilderd met zwart alsof ze just door de schoorsteen zen gevalle |
|
|
| Dark Apostle |
das ni echt men soort vrouw peisk :p goth is da zo gans volgeschilderd met zwart alsof ze just door de schoorsteen zen gevalle |
Ja dat zijn de opervlakkige, het meer normale type beperkt zich tot een zwart kleed of zoals ik ze graag heb en indien ze lekker zijn een latexoutfit
Een goth is gewoon iemand die naar gothic of gothisch getinte muziek luisterd...sommige denken dat het een excuus is voor een wekelijks verkleed bal :rolleyes:, in het begin vond ik dat nog leuk, maar van de moment dat sommige van die kwieten afkwamen met uitspraken als "goth kan je niet worden, als goth wordt je geboren"...heb ik toch meer het onderscheid beginnen maken tussen übergoths (de snobkes of wandelende clichés), de goths (de oude wavers) en de zwartzakken (cybergoths, rivetheads, metalheads, trancenichten :cool: , futurepoppers, etc)
Laats genoemde groep zijn de meest normale mensen en ook meestal de meest volwassenen, de pubbers zitten meestal bij de übergoths omdat ze mama en papa op stang willen jagen... |
|
|
| Eagle` |
| dju die natalia wa een stem heeft da mens toch, das zo echt nog is een wijf met kloten aan haar lijf :) |
|
|
|
|