|
De Offtopic Thread (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by basd
meneer de "ik post 100 keer per dag want dan heb ik een vet postgemiddelde en dat is stoer, wat maakt het nou uit dat ik niks zinnigs te vertellen heb" |
:stongue: :haha: |
|
|
| Pumaz |
Naar het idee van Pooley ga ik dus elke dag iets compleet nutteloos over een dj (proberen) zeggen. Ze gaan allemaal waar zijn btw, en euhm... we zullen zien hoe lang ik het volhoud.
Armin en Shakira hebben ooit eens op een vliegtuig zitten flirten, hij heeft haar nummer niet gevraagd omdat a) ze omringd waren met security en b) armin heeft een relatie.
:) |
|
|
| tor8024 |
zeg, stop es met mijn thread te hijacken.
seffes moet cygnus er opnieuw een nieuwe thread van maken, over wc-papier. :haha: |
|
|
| tor8024 |
| ^^ lijkt me een aparte thread waard. :haha: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by tor8024
zeg, stop es met mijn thread te hijacken.
seffes moet cygnus er opnieuw een nieuwe thread van maken, over wc-papier. :haha: |
lol:stongue:
Benny krijgt inderdaad veel werk de laatse tijd |
|
|
| Pumaz |
| Ben je nu sarc bezig? Toch komt hij er... |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ben je nu sarc bezig? Toch komt hij er... |
neen, ik vond hem grappig.
en het moest in een aparte thread, want anders begint het hier inderdaad wat op een vuilbak te lijken in deze thread. |
|
|
| Pumaz |
Het is hier idd echt erg in deze thread, pure chaos, en ik veronderstel dat die posts over wc-papier naar hier zullen komen... Maar ja, het is onze reputatie bij andere TAs om off-topic te beginnen posten en om uw woord te gebruiken "hijacken"...
BeTAs: they'll up your thread ;) |
|
|
| Tiger777 |
en ik veronderstel dat die posts over wc-papier naar hier zullen komen |
en dan komen we tot de essentie van het leven. WC papier, iets waar niemand over spreekt, maar dat wel zo goed als iedere dag gebruikt wordt... Eindelijk eens iets écht belangrijk :p
By the way moet ik nu iedereen bedanken die destijds voor cygnus als moderator heeft gestemd... :D |
|
|
| CygnusX |
.. en ik veronderstel dat die posts over wc-papier naar hier zullen komen... |
Pumaz de helderziende :) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by basd
Het lijkt me beter dat ik hier niet op reageer, meneer de "ik post 100 keer per dag want dan heb ik een vet postgemiddelde en dat is stoer, wat maakt het nou uit dat ik niks zinnigs te vertellen heb"
:p |
moet je mijn gemiddelde per dag eens kijken :p |
|
|
|
|