|
De Offtopic Thread (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| lol tiger man =)). hoe doet ge da?? |
|
|
| Tiger777 |
1)Mezelf veel teveel vervelen en dan maar denken: "laat ik nog eens op het tranceaddict forum gaan kijken"
2)Als men aan het leren is denken:"laat ik nog eens op het tranceaddict forum gaan kijken"
3)Voor ge terug begint met studeren denken: "laat ik nog eens op het tranceaddict forum gaan kijken"
4)Als ge werk voor school op de computer moet doen denken: "laat ik nog eens op het tranceaddict forum gaan kijken"
5)Voor ge gaat slapen denken:"laat ik nog eens op het tranceaddict forum gaan kijken om het af te leren"
ENZOVOORT :) |
|
|
| Nabistai |
| Ik vind dat de betas die veel op dit forum zitten, en toch het minst crap posten een traktatie verdienen! Ik eis jenever! ;) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
manmanman zo gefrustreerd da kik hier zit... al heel den dag aant knoeie aan ne kaksite voort school en dan nog niks bereikt hebben eh... al achthonderd keer herbegonne aan deeltjes en telkens opt zelfde uitgkeomen :@
preview: http://users.pandora.be/wildfir3/site/ |
|
|
| pooley |
EN mij geholpen met men tt's
eeuwige dnak daarvoor :)
Als er nog iet is met u site, laat maar weten
/me tv nu |
|
|
| Tiger777 |
| 14 dagen met maar 1 draaitafel... ik ga nu wenen :( |
|
|
| arjen |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Toch wel, ik tel alleen de posts in't ons forumpke, anders zou arj101 nummer 1 zijn ;) |
die staat anders al 5 weken vast op hetzelfde aantal wegens een leuke actie van mijn grote vriend Ste.. daarom heet ik dus nu Arjen met ongeveer 30 posts |
|
|
| Eagle` |
Wb Arjen
edit:kutbus,kutsneeuw, weer te laat in macro |
|
|
|
|