|
De Offtopic Thread (pg. 307)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ^ Ge zou beter uw hand eens in eigen boezem steken! |
|
|
| Eagle` |
| Zoals moby ooit antwoordde op de vraag wa zoude doen als ge een vrouw zijt: "ne gansen dag masturberen en me men tetten spelen" |
|
|
| _Jedi |
.. djees november is toch niet mijn maand zenne .. (buiten Second Sun)
* Date = very strange ending, van supergoed met wat hartstochtelijke gezoen en dan grote leegte, niets meer van gehoord .. don't know why .. :(
* Gezondheid = vandaag regelmatig Plotse Duizeligheid = nochtans niks gedronken .. :conf:
* Auto = 30 minuten geparkeerd in Halle .. één iemand heeft blijkbaar iets tegen mij = diepe kras van 50 cm lang op de linker voorvleugel van de auto .. :mad: tis maar nen auto natuurlijk.
*Secret_Beta_DJ_Project is not yet approved ;)
:D .. need some work ...
*-*-*-*-*-*-
Wil ook dit met jullie delen =
*heb vandaag weer kunnen snuffelen in prijzen van DJ's ..
.. verschoot me een bult en lag plat met de volgende prijsofferte =
DJ Kicken - De clubsensatie van het moment van de hit "Ain't No Party..."
2 uur durende set = 700€ :eek: :toothless :toothless
Ach Furax vraagt maar 750€ voor 2 uur.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by _Jedi
.. djees november is toch niet mijn maand zenne .. (buiten Second
* Secret Beta DJ Project is not yet approved ;)
:D .. need some work ... |
Interesting, tell me more...:eek:
En over de gezondheid: Het heeft misschien te maken met het weer? Koud en somber, vroeg donker, heel weinig zon,... Allemaal nefast voor uw lichaam hoor! Ik voel me zelf nu ook ni echt top de laatste dagen zonder enige reden... |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Interesting, tell me more...:eek:
|
.. wel persoonlijk wil ik Trance & Trance Progressive beke promoten ... allé terug voor de liefhebbers wat doen enz..
... Grote namen lokken jammergenoeg niet veel volk in België .. weten we hier allemaal ..
.. kleine ruimtes zijn ideaal .. Met veel promotie maar dan nog ..
.. Grote clubs hebben 1 grote zaal meestal met commerciele stuff, hardtrance (soms), jump, french techno, hardstyle .. & Retro (Hard)
Andere clubs zwaaien met groove, club, disco, House, Loungen.. & Retro (zacht maar ook hard)
Oké Illusion is een uitzondering .. hoop ik terug!
.. kheb nog wat connecties en kprobeer eigenlijk ergens een kleine ruimte vast te krijgen in een club, voor op regelmatige basis of af en toe .. Een 'Beta Room' te creeëren... waar de DJ's vandaan komen da moek toch niet uitleggen zeker .. ;)
Kheb er al meerdere malen over gesproken .. eerst was het nee.. nu ist toch al .. 'we zullen nog zien' .. IK BELOOF NIETS hé = daarom dak daar beetje stillekes mee bezig ben dus aub niet boos zijn als het mij niet lukt.. .. maar kzou zoiets gewoon graag doen .. |
|
|
| Jasperovitsj |
Hmm, dit initiatief kan ik alleen maar aanmoedigen! :)
Ey maar, ik heb ook wel een paar connecties. Niet veel ofzo, maar alle beetjes kunnen misschien helpen? If you need help, you know where to find me ;) |
|
|
| pooley |
| Ik hbe u connecties nodig om ergens nen toffere (hoi fred) job te vinden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
:eek: :eyes:
 |
|
|
| pooley |
| Das oud nieuzs ze jasper :x |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by _Jedi
.. wel persoonlijk wil ik Trance & Trance Progressive beke promoten ... allé terug voor de liefhebbers wat doen enz..
... Grote namen lokken jammergenoeg niet veel volk in België .. weten we hier allemaal ..
.. kleine ruimtes zijn ideaal .. Met veel promotie maar dan nog ..
.. Grote clubs hebben 1 grote zaal meestal met commerciele stuff, hardtrance (soms), jump, french techno, hardstyle .. & Retro (Hard)
Andere clubs zwaaien met groove, club, disco, House, Loungen.. & Retro (zacht maar ook hard)
Oké Illusion is een uitzondering .. hoop ik terug!
.. kheb nog wat connecties en kprobeer eigenlijk ergens een kleine ruimte vast te krijgen in een club, voor op regelmatige basis of af en toe .. Een 'Beta Room' te creeëren... waar de DJ's vandaan komen da moek toch niet uitleggen zeker .. ;)
Kheb er al meerdere malen over gesproken .. eerst was het nee.. nu ist toch al .. 'we zullen nog zien' .. IK BELOOF NIETS hé = daarom dak daar beetje stillekes mee bezig ben dus aub niet boos zijn als het mij niet lukt.. .. maar kzou zoiets gewoon graag doen .. |
_O_ :) |
|
|
|
|