|
De Offtopic Thread (pg. 177)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Anyway, voor mij mogen ze Sasha, Holden, Diggers, Chable en Darren Emerson ergens opsluiten tot ze samen iets af hebben :eyespop: |
ge moet hen is mailen, kben er zeker van dat ze OOK naar u gaan luisteren! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by lievez
ik vs mezelf |
hand vs. dick :haha: |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by TOR :whip: :whip:
hand vs. dick :haha: |
Britney vs Kylie |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
ge moet hen is mailen, kben er zeker van dat ze OOK naar u gaan luisteren! |
Op wa trekt da nu? Als ge een steek wilt geven doe het dan direkt goed he, in plaats van zulke misbaksels :whip: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Op wa trekt da nu? Als ge een steek wilt geven doe het dan direkt goed he, in plaats van zulke misbaksels :whip: |
WORD! |
|
|
| Wildfir3 |
Haha, SORRY da het op den duur gaat vervelen hoe 'full of yourself' da gij wel zijt zenne.
1. uw oneindige gestoef over uw model
2. uw gezever van uw 'o zo speciale niet-hollywood' filmsmaak (niet-hollywood films waarvan den helft oscars of tenminste nominaties heeft gekregen, maar goed, voor de rest heel erg niet-hollywood hoor :rolleyes: )
3. uw enorme invloed op mensen als lolo en mike. die zullen zich idd 100% achter uw ideeën kunnen vinden ;)
4. ok uw beta tune ding was wel leuk, maar in die thread hebt ge ook wel wat te hard staan show-off spelen imo. Alle niet alleen my opinion, maar goed, daar ga ik niet verder op in.
Voila, ge wilt geen steken, dan geef ik u mijn ongezouten mening. Dit gebaseerd enkel en alleen op dingen van de voorbije paar dagen.
en @ zehra: moei u ni, okthxbye |
|
|
| TOR |
| nu was er es een goeie thread... *zucht* |
|
|
| lievez |
| free speech for everybody... :D :disbelief |
|
|
| Pumaz |
1. uw oneindige gestoef over uw model |
Da geef ik toe
| quote: | | 2. uw gezever van uw 'o zo speciale niet-hollywood' filmsmaak (niet-hollywood films waarvan den helft oscars of tenminste nominaties heeft gekregen, maar goed, voor de rest heel erg niet-hollywood hoor :rolleyes: ) |
Dus omdat iets een award gekregen heeft is het dan commericieel? Die mensen kozen daar ook ni voor om genomineerd te worden he, so what als iemand vind dat hun films goed zijn? Is dat niet de bedoeling? En ik zei niet dat ik 'speciaal' was, ik gebruikte die woord om de films te omschrijven omdat Benny dat met die woord deed.
| quote: | | 3. uw enorme invloed op mensen als lolo en mike. die zullen zich idd 100% achter uw ideeën kunnen vinden ;) |
Je begrijpt dan duidelijk geen sarcasme als er geen daarvoor voorziene smilie gebruikt word...
| quote: | | 4. ok uw beta tune ding was wel leuk, maar in die thread hebt ge ook wel wat te hard staan show-off spelen imo. Alle niet alleen my opinion, maar goed, daar ga ik niet verder op in. |
Het enige wat ik hieraan kan zeggen is I DON'T GIVE A |
|
|
| Zehra |
Haha, SORRY da het op den duur gaat vervelen hoe 'full of yourself' da gij wel zijt zenne.
1. uw oneindige gestoef over uw model
2. uw gezever van uw 'o zo speciale niet-hollywood' filmsmaak (niet-hollywood films waarvan den helft oscars of tenminste nominaties heeft gekregen, maar goed, voor de rest heel erg niet-hollywood hoor :rolleyes: )
3. uw enorme invloed op mensen als lolo en mike. die zullen zich idd 100% achter uw ideeën kunnen vinden ;)
4. ok uw beta tune ding was wel leuk, maar in die thread hebt ge ook wel wat te hard staan show-off spelen imo. Alle niet alleen my opinion, maar goed, daar ga ik niet verder op in.
Voila, ge wilt geen steken, dan geef ik u mijn ongezouten mening. Dit gebaseerd enkel en alleen op dingen van de voorbije paar dagen.
en @ zehra: moei u ni, okthxbye |
och hou toch u moel man... ik bemoei me met wat ik wil ok? gij zit toch ook constant zinloze dingen te posten als antwoord op wat pumaz dan ook post... en uw eindeloze posts om interessant en humorvol over te komen, komen me echt tot hier! *houdt haar hand op hoogte van haar keel* ge kunt de boom in, echt!
btw als je zo denkt over iemand vind ik niet dat je constant moet zeveren over alles en op alles wat die persoon zegt... als je iemand niet kan uitstaan, zeg dat dan ook! wtf constant proberen steken te zetten? ooh ge zijt echt de man nu eh nu je hem zogezegd een goeie steek hebt gezet?
en durf me nie te zeggen met wat ik me moet moeien en niet ok? |
|
|
|
|