|
De Offtopic Thread (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Weltruste allemaal! :D |
|
|
| Eagle` |
erg top hiernet effe 12 kilometer naar uni gewandeld, kut bussen kut sneeuw, kut weerman :mad:
LIJERS |
|
|
| Gladius |
moehahaha, wat schetst mijn verbazing toen ik zojuist uit het raam keek? 15cm sneeuw! schitterend zicht!
alsek nu iemand had om een sneeuwballengevecht mee te doen (hopelijk ligt de sneeuw der morgennamiddag der nog :)) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Gladius
alsek nu iemand had om een sneeuwballengevecht mee te doen (hopelijk ligt de sneeuw der morgennamiddag der nog :)) |
Ik dacht just hetzelfde deze morgen. Tot mijn verbazing zijn voor een keer mijn beide ouders gaan werken EN zijn mijn 2 broers weg (vooral dat laatste is raar).
Home alone I am :( Ma kbollet hiet ook af over 5 minuten :D |
|
|
| Nabistai |
Die hollanders blijven maar komen :conf: :conf: :conf:
| quote: |
LAETITIA says:
jij komt sekur ook uit belgie
Onwijs Lame G 7 blz!!! says:
yeps
en gij misschien?
LAETITIA says:
zuid-holland
hmm das tof da
|
|
|
|
| Tiger777 |
| ze zit der ook bij mij is, maar veel zegt ze wel ni... |
|
|
| pooley |
Deze avond 1 , misschien 2 gratis vaten + sneeuw => ambras
Sneeuwgevecht komt eraan |
|
|
| Tiger777 |
| gratis vaten??? WAAR? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Die hollanders blijven maar komen :conf: :conf: :conf: |
Mja, de msn thread blijft in google's zoekresultaten staan. Wie is er voor om die thread te sluiten?
Zehra stelde me een tijdje terug voor om een lijstje te maken met iedereens msn-adres en hetzelfde systeem te gebruiken als Tiger's kaart. Met als verschil dan dat je het lijstje aan Zehra moet vragen als je het wil hebben. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Zehra stelde me een tijdje terug voor om een lijstje te maken met iedereens msn-adres en hetzelfde systeem te gebruiken als Tiger's kaart. Met als verschil dan dat je het lijstje aan Zehra moet vragen als je het wil hebben. |
Ik ga hiermee wel akkoord, dat de adressen maar beta privé blijven zenne
| quote: |
champ says:
wie ben jjij?
ik zen michael tiens
da zout ge moeten weten ge hebt mij toegevoegd eh
mision says:
ow
waar woont gij misschien?
mision says:
tilburgss he ale?
|
Nu mijn vraag blijft, waarom voegen die ons toe? Waarom zoeken die adressen van mensen die ze niet kennen en voegen ze die toe? Zijn dat allemaal kleuters? (probeer daar is 10 minuten mee te chatten). Waarom toevallig allemaal hollanders :conf: |
|
|
| Giesber |
| Kunt ge de adressen anders niet in een afbeelding zetten? Dan kunt ge der niet op zoeken in google. |
|
|
| eieregooie |
Nou, ik heb nergens last van hoor...
Overigens kan het een aantal weken duren voor de resultaten van Google verdwenen zijn... |
|
|
|
|