|
De Offtopic Thread (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| mensen willen mij ook niet op hun lijst ;'( |
|
|
| Tiger777 |
***komt met een troostend gebaar naar u toe***
***grijpt de muis - DEBLOCK WILDFIRE*** |
|
|
| Wildfir3 |
| ik had het ni over u, ik had het over mensen ^^ |
|
|
| Gladius |
| lol fus, postingspreeeeeeeeee! |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Giesber
Kunt ge de adressen anders niet in een afbeelding zetten? Dan kunt ge der niet op zoeken in google. |
Het probleem is de thread-titel, niet de adressen die erin staan. Die tieners zoeken op 'msn adressen' en komen dan op onze thread uit. Als we het in een afbeelding zetten zal het niet veel uitmaken, tenzij we een totaal onzinnige threadtitel verzinnen :)
By the way, Rob, mijn pa brengt me morgenavond met de auto naar het kot (bevoorrading), wilt ge mee? |
|
|
| Giesber |
In onzinnige titels verzinnen zijn we goed he ;) (de "ik wil chatvriendjes thread" bijvoorbeeld)
En 't toeval wil, mijne pa brengt mij ook (eveneens bevoorrading); dus we kunnen misschien samen lekker gezellig bevoorraden. |
|
|
| super-styleR |
Kdacht kzal men 700ste post maar in het eige landje doen :D pompom
[/postwhore]
:D |
|
|
| Tiger777 |
EEN SPAMMER, WE MOETEN SWAMPER INLICHTEN!!!
;) :haha: |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
EEN SPAMMER, WE MOETEN SWAMPER INLICHTEN!!!
;) :haha: |
nah ik spam nie :) gewoon veel posts in tracklist forum dusjah :tongue2 |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het probleem is de thread-titel, niet de adressen die erin staan. Die tieners zoeken op 'msn adressen' en komen dan op onze thread uit. Als we het in een afbeelding zetten zal het niet veel uitmaken, tenzij we een totaal onzinnige threadtitel verzinnen :)
By the way, Rob, mijn pa brengt me morgenavond met de auto naar het kot (bevoorrading), wilt ge mee? |
Maak er dan gewoon 'de betas hete meel thread' ofzow van, daar komt toch geen zinnig mens op :p |
|
|
| CygnusX |
Wow, dat was een machtige (dubbel-)aflevering van 24! Vetste serie ooit! :eyes:
| quote: | Originally posted by Nabistai
Maak er dan gewoon 'de betas hete meel thread' ofzow van, daar komt toch geen zinnig mens op :p |
Ik denk dat ik me een van dees eens ga bezighouden met zo'n lijstje te beheren, met iedereens msnadres en gsmnummer. Of is er iemand anders vrijwilliger? :D |
|
|
| pooley |
Kwil da wel doen ofcourse
En de gsm nummers waren al verwisseld tss mekaar.
Zelgs verschillende personen hadden een bladje mee met de nummers ! :)
Wij waren goed voorbereid ze |
|
|
|
|