|
De Offtopic Thread (pg. 265)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
test |
;) nice zehra |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^^ Die Duende-sig was anders ook niet mis :) |
|
|
| TOR |
fantastische sig!
die afbeelding bij Azize past zooo goed hé... |
|
|
| Gladius |
| woah, cool! uw beste sig ever vind ik! (vooral da eerste van mat cerf vind ik mooi) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^^ Die Duende-sig was anders ook niet mis :) |
speciaal voor u staat die der in :)
thanks everyone for the nice comments... kusje! :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Bon, na veel gewandel, gezoek, gezeul, door de regen lopen, papierekes lezen, aanschuiven en full frontal te gaan met de bureaucratie...ziet het er naar uit dat mijn leven terug een beetke op rails komt..nu is het nog wachten tot ze bij IBS een opdracht krijgen waar ze mij impersant mogen opleiden en ik ben gebakken :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Bon, na veel gewandel, gezoek, gezeul, door de regen lopen, papierekes lezen, aanschuiven en full frontal te gaan met de bureaucratie...ziet het er naar uit dat mijn leven terug een beetke op rails komt..nu is het nog wachten tot ze bij IBS een opdracht krijgen waar ze mij impersant mogen opleiden en ik ben gebakken :) |
IBS? :) |
|
|
| Dark Apostle |
IBS? :) |
IBO sorry |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
IBO sorry |
Jah, nu weet ik nog niks hé! :rolleyes: :p |
|
|
| Dark Apostle |
Jah, nu weet ik nog niks hé! :rolleyes: :p |
Dat is een Interne Beroeps Opleiding (enfin ik denk toch dat het daarvoor de opleiding is), maar IBO houdt in dat ze in mij investeren om tijdens het werk het werk te leren met oog op de toekomst om mij als productief werker mee aan projecten te laten meewerken verwachtend dat ik moeite doe om door te groeien tot werfleider. |
|
|
| TOR |
| is it just me of is het Mike-forum down? :conf: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
is it just me of is het Mike-forum down? :conf: |
Yep it's down...btw de vocal van Pretty Japanese Schoolgirls windt me op :haha:...als ik nu nog wist wat ze zeggen...kzal is Japans moeten gaan leren |
|
|
|
|