|
De Offtopic Thread (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| Meltos |
He he :D Andain haar zangtalent moe dringend wa bijgeschaafd worde, volledig mee eens...
Ziet er toch e chique kot (in Leuven of nie?)uit, paar vette draaitafels (welke plaat lag er trouwens op de rechtse), fijne decoratie tege de muur, ma op één of andere manier ga da bed wa store, zitten der "resorts" (veren) onder da bed of nie, want da lawaai kan best wa ambetant zijn of wordt het weggewerkt me e vette trance plaat :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
da bed piept ni nee, tis ne lattenbodem, ma troost u, ge gaat daar gene last van hebben, ge zijt mijn type ni :stongue:
anyway, ja is in leuven, en die rechterplaat is "Ayu - M" (speciale blauwe editie ofzo, blauwe doorzichtige plaat dus) |
|
|
| Meltos |
Zit hier te bale:
heb de promo van "Armin van Buuren - Burned with desire/Blue Fear 2003" gemist op only-djs :( , is der ergens anders nen online shop die deze plaat nog heeft :conf:
Euh, en waar kunde diene Nyana vinde (of hedde diene gevonden), en nie de sampler zene :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
is gereased op kerstavond dacht ik, maar ik heb geen enkel betaalmiddel die ze daar neerpennen op die site, dus moest ik het ook met lede ogen aanschouwen.
Nou goed, check out site van euphonic, ie wordt begin 2004 nog is gereleased in 2 viniels met ronski speed remixes ook |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Twee eekhoorns zitten lomp te toen en botsen tegen elkaar aan
eekhoorn 1: 'gvd sstoemmen eikel zie waarda ge loopt '
eekhoorn 2' OMFG, ne pratenden eekhoorn!' |
|
|
| Nabistai |
Er lopen 2 vibrators over de noordpool, zegt de ene tegen da andere .....
.... BRRRRRR |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
en dan nu dé klassieker nog maar eens:
twee hoeren lopen langs een vismijn
zegt de ene: de mijn stinkt
zegt de andere: neenee tis de mijn
doordenker :cool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
en die rechterplaat is "Ayu - M" (speciale blauwe editie ofzo, blauwe doorzichtige plaat dus) |
Ja, met die gare mix erop :p ;)
| quote: | Originally posted by Meltos
Euh, en waar kunde diene Nyana vinde (of hedde diene gevonden), en nie de sampler zene :rolleyes: |
Die is niet uit!!!
ffs... |
|
|
| BEACHBOY |
ligt het aan mij of ben ik niet de enige die al 3 dagen niet op emchub kan inloggen...
Er gebeurt gewoon niks, na op connect te klikken doet ie niks. Vraagt zelf mijn paswoord niet :(
Nog iemand dit probleem? |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| emchub is da nen andere dan oldominion? :) |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
emchub is da nen andere dan oldominion? :) |
yep, emc is die van tranceaddict.com eh |
|