|
De Offtopic Thread (pg. 123)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| Gister naar Schalke 04 - Hannover 96 gaan kijken.. Wa e stadion man en wat e sfeer, is gewoonweg onbeschrijfelijk, gewoon MACHTIG :eyes: :eyes: Stadion ziet er nog beter uit als de Amsterdam Arena, aangenaam verrast dus :D Zijn der hier nog iet ofwa voetbal liefhebbers? |
|
|
| cyberia |
| had ge hier ni een paar milkakoeien?:toothless :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Zijn der hier nog iet ofwa voetbal liefhebbers? |
Ja present, actief als passief
al jaaaaaaaaaaaaaaaaren
maar het enige buitenlandsstation dak al ben geweest is in PSV Eindhoven, ook nie verkeerd op zich, ma der zullen nog wel mooiere zijn. Op Den Heizel benk vroeger ook nog wel eens geweest, ook lekker sfeertje ma daar zidde dan weer verder van het veld af |
|
|
| SilentEagle |
| Ben serieus voetbalfan geweest, maar das verwaterd sinds een jaar of drie... |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ja present, actief als passief
al jaaaaaaaaaaaaaaaaren
|
idem :).
Ben fan van antwerp (ziet der niet goed uit). Ben spijtiggenoeg nog niet int buitenland gaan zien. M'n droom is om eens naar Milaan te gaan (AC)! |
|
|
| Eagle` |
bijna 24 weero, wordt vanavond weer dubbel aflevering om duimen, vingers en tene van af te likke !!! Vet kicke :toothless
Ow gister uiteindelijk toch naar carnaval geweest, was wel nog geinig, maar niet overdreven veel volk, buite de "grote met" maar is altijd veel volk. Vooral veel wind :eyes: |
|
|
| cyberia |
kzen ook nog geweest zaterdag,was inderdaad weinig volk en veel wind:p
gisteren ook nog is gaan piepen,was al meer volk en minder wind:toothless
hehe lol,hoor ik daar opeens 'burned with desire' aan één van die atracties:happy2: |
|
|
| Gladius |
"homer there's a bird on your head"
"I know, he's grooming me...mmm elephantfresh"
:haha: |
|
|
| Zehra |
kom weer ff klagen over bepaalde mensen in MM die me echt stress bezorgen... narrow-minded achterlijke mensen die zelf geen leven hebben en het echt leuk vinden om zich te bemoeien met het leven van mensen die toch proberen gelukkig te zijn in die kut-gemeenschap van hun! :whip: kut-regels! kut-mensen! :whip: kword er ziek van! ZIEKKKKKKKKKKK! khoop dat ze allemaal branden in de hel waarin ze zo graag in willen geloven! gvd! achterbakse mensen, durven natuurlijk niks in je gezicht te zeggen maar achter je rug roddelen kunnen ze wel! achterlijke mensen allemaal, dat ze alles in mijn gezicht komen zeggen eh! mah daar hebben ze natuurlijk het lef nie voor! khaat ze echt eh, nie normaal!
ps: sorry voor mijn taalgebruik! khoop dat ik de 'strength' zal hebben om me wat rustig te houden... |
|
|
| pooley |
Wat is MM ? :)
ene ja
Anderlecht - Heusden zolder: 6 - 0 :p (hattrick Aruna) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by pooley
Wat is MM ? :)
|