|
De Offtopic Thread (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
hmm... Kunt ge daar zo geen lekkernij van maken? Ge kookt ne grote pot water, en als het water kookt, gooit ge gewoon die kiekskes derin... hmm, curieus hoe da smaakt :rolleyes:
ik ben geen dierebeul zenne, intgedeel :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
hmm... Kunt ge daar zo geen lekkernij van maken? Ge kookt ne grote pot water, en als het water kookt, gooit ge gewoon die kiekskes derin... hmm, curieus hoe da smaakt :rolleyes: |
Hehe, daar wachten we nog een tijdje mee, nu zit er amper vlees aan ;)
Het zijn er ondertussen al 4!!!! |
|
|
| Tiger777 |
| der zit zo nen dooierzak in de maag van die beestjes... ik ben beniewd hoe da smaakt :toothless |
|
|
| CygnusX |
ik ben beniewd hoe da smaakt :toothless |
ik niet, beikes ;)
Er is er nog een vijfde bijgekomen, maar die is zo gestorven omdat de moederkip eraf ging. |
|
|
| Tiger777 |
| Ik heb zo gehoord da als ge die eitjes ni regelmatig omdraait, da die kiekskes vastplakken aan hun eierschaal... is da just?(gij moet da toch weten... ) |
|
|
| Nabistai |
| Neen das helemaal niet juist, wij hebben der vroeger trouwens nekeer 30 gehad (onzen haan had het precies naar zijn goesting bij die 8 kiekes) |
|
|
| Tiger777 |
| ha tiens, da's dan ook weer iets da'k bijgeleerd heb :) |
|
|
| Pumaz |
Beiden Wim & ik staan in de dance-industries top 10.
:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Dark Apostle |
Ik heb zo gehoord da als ge die eitjes ni regelmatig omdraait, da die kiekskes vastplakken aan hun eierschaal... is da just?(gij moet da toch weten... ) |
Een struisvogel draait zijn of haar eitjes (hangt er vanaf wie er op het moment erop zit) om zodat ze gelijkmatig verwarmd worden. (gezien op NGC :D)
Mis doe een kieken dat ook hoewel die eitjes imo klein genoeg zijn om zonder omdraaien genoeg verwarmd te worden. |
|
|
| Tiger777 |
| ik heb da toch erges gehoord zenne, da als da ni overal gelijkmatig verwarmd worde, da ze totaal vasthangen in hun schelp... wa naar het schijnt heel pijnlek is. |
|
|
| Nabistai |
HAPPINESS SEEMS TO BE LONELINESS
Ni op lette zenne, kheb hierjuist naar plastic boy - live another life en Nu-Nrg - Take your air geluisterd en nu naar Tomcraft, vooral die eerste 2 zijn lekker om high van te worden :D
Mss blijven die kikskes aan hun schelp plakken als ge ze verbrand :p voor de rest heb ik daar toch nog ni van gehoord zenne :p |
|
|
| Tiger777 |
| wow, een vlaag van euforie om 11:17 's morges... nog nooit eerder gezien :cool: |
|
|
|
|