|
De Offtopic Thread (pg. 233)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
KZEN TERUG IN DEN BELGIQUE
en tis hier koud :s |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
en tis hier koud :s |
Kheb anders serieus gezweet vanmiddag...:nervous: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Zehra
heb ook mn bijdrage geleverd :)
komaan betas! |
kheb ook ff gepost, tis al +19:D |
|
|
| Kaidreas |
jawadde....
gisteren serieus wa boenke op men gezicht gekregen. damn da deed geen deugd. ik heb er nog koppijn van :(
die boerefuifkes van tegenwoordig. ja allow |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
jawadde....
gisteren serieus wa boenke op men gezicht gekregen. damn da deed geen deugd. ik heb er nog koppijn van :(
auch :sadgreen: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
jawadde....
Vertel es, hoe kwam het? eigen schuld? toevallig tegen iemand aangelopen? verkeerde meid versierd? |
|
|
| Kaidreas |
ik was me ff in een gesprek aan het moeien:rolleyes: alle moeien, ik wou gewoon ff sociaal doen. misschien gewoon verkeerd aan gepakt
en ineens begonnen ze me 3 tegen mij uit te pakken, nen hoop zever over klinker leggers en bakstenen van 30 kilo. en BAM nen ellenboog tegen mijne smoel.
het waren 3 jonnies met 2 breezahs.
en door mijn dronken toestand, was ik niet in staat om nuchter te reageren, dus heb ik me ff van het slagveld teruggetrokken.
wat heb ik er van overgehouden, nen hoop bloed op mijn witte t-shirt :mad: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zout ge die Johnnies nog herkennen in nuchtere toestand? Want anders komen we wel is langs met de Beta knokploeg! :cool: :whip: |
|
|
| Buoyant |
TSSSSSS, hoe komen ze der nu bij om zo een lief snoetje als da van u te willen bewerken? stelletje homo's
gisteren waren er op de fuif ook nog een paar man naar buiten gesleurd door de security, toen we buiten kwamen lag er zelfs eentje op de grond met 5 man rond hem, GODVERDOMME laat mij los, en dit en dat en die hond ma lekker blaffen .... fijn hoor zo van die feesjes
Yves de Fluiter draaide trouwens ook daar en kheb er eigelijk weinig van genoten, hij draaide echt slecht vond ik. Hij heeft een beetje afgedaan voor mij, beetje nonchalant met een sigaretje in zijn handen staan draaien bah bah |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Buoyant
TSSSSSS, hoe komen ze der nu bij om zo een lief snoetje als da van u te willen bewerken? stelletje homo's |
ja ik snap da ook nie, ik ben nog zo schattig :clown:
ma eigenlijk e. das misschien raar, ma ik heb eigenlijk veel ambras als ik da bezie ze. ik trek da precies aan. nogthans ben ik toch ne vriendelijke jonge... ik heb zelfs nie eens terug geslagen, ik doe geen kat kwaad... onbegrijpelijk :)
| quote: |
Yves de Fluiter draaide trouwens ook daar en kheb er eigelijk weinig van genoten, hij draaide echt slecht vond ik. Hij heeft een beetje afgedaan voor mij, beetje nonchalant met een sigaretje in zijn handen staan draaien bah bah |
da is wel eigenlijk, da is zo echt van ik ben DE man, en ik word de nieuwe tijs |
|
|
| Xilver |
Tjah blijkbaar moeten er overal van die johnny's zijn die speciaal komen om ambras te zoeken. Op DV aan de HQ stage naar 't schijnt ook. Ik ben er gelukkig altijd van gespaard gebleven... meestal durven ze niet tegen mij uitpakken omda'k zo'n breed gespierd lijf heb
nee mor serieus, heb nog maar 1 keer in m'n leven serieuze ambras gehad. |
|
|
|
|