|
De Offtopic Thread (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
gvd hebben ze die truly nu toch ook niet bij extra-zone zeker, maar het toeval wil dat ei die plaat nu ook voor me heeft gekocht en ik waarschijnlijk die platen pas te pakke krijg wanneer ik op men pensioengerechtigde leeftijd kom
GVD KUT EXTRA-ZONE krijg de tyfus :mad: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by arjen
die staat anders al 5 weken vast op hetzelfde aantal wegens een leuke actie van mijn grote vriend Ste.. daarom heet ik dus nu Arjen met ongeveer 30 posts |
Vertel :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Wb Arjen
edit:kutbus,kutsneeuw, weer te laat in macro |
idem WB
en ja ik ook ni kunnen gaan :) |
|
|
| basd |
Woehoe tis gedaan hier :)
Morgenochtend terug naar Nederland.. |
|
|
| pooley |
Een goeie thuiskomst en geef die TT's maar een goeie knuffel :)
Heb je thuis internet? |
|
|
| basd |
Ja, in ieder geval op de universiteit, thuis (nog) niet maar dat komt ook nog wel een keer..
En voorlopig zit ik nog tot het einde van 2004 praktisch elke dag op de universiteit :) |
|
|
| Eagle` |
doei bas :) tot de volgende keer maar weer
/me begint spontaan bassie en adriaan te zingen ;) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
en ge stottert ook nog
btw, misschien een leuk weetje voor de mensen die af en toe in 2dance gaan shoppen.
Schijnt dat Dj Jan van illusion binnenkort de winkel gaat uitbaten. Kvind da positief aangezien der daardoor veel meer trance komt te liggen waarschijnlijk. Woohoo :disbelief |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
ie was gebanned weet je wel, welcome to 3 months ago :p |
|
|
| arjen |
| quote: | Originally posted by pooley
de Engels Mod Ste vond het niet zo leuk dat ik een filmpje van een autorace liet zien waarin iemand dood ging (nog niet eens zeker) en bande me daarvoor (volgens hem niet allen om dit maar wegens samenloop van omstandigheden) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| het enige wat ik me van u herinner is dat ge constant overal zat te spammen om uw postcount lekker hoog te krijgen. :p |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by arjen
de Engels Mod Ste vond het niet zo leuk dat ik een filmpje van een autorace liet zien waarin iemand dood ging (nog niet eens zeker) en bande me daarvoor (volgens hem niet allen om dit maar wegens samenloop van omstandigheden) |
Lol wat een zwakke reden :D |
|
|
|
|