|
De Offtopic Thread (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by pooley
men bomma is de vijver ingeduikt |
der waren zeker eendjes in dat vijver? nu weten we van wie gij uw liefde voor eendjes en vogeltjes hebt ;) |
|
|
| pooley |
KATTEN !
en uilen :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
haha vandaag een oud meeke hare portefeuille gestolen in de winkel, moest ik ff mijne lach inhouwen als ik zag hoe het gebeurd was... madam had haar handtas bovenop haar boodschappen open gezet, met hare portefeuille der bovenop
nice :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| softwave |
 |
|
|
| Eagle` |
| testbeeld woah scary man |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by softwave
gegroet
Mijn favoriete maand is april. 's Eigenlijk net zoals mijn vriendin, die drinkt haar koffie ook met twee klontjes suiker, maar die zit nu in Blandain tegen de Franse grens. Als ik om me heen kijk zie ik best wel veel lichte kleuren. Mijn opticien woont in Keerbergen. Die foto's die je tegenwoordig trekt in zo van die cabinetjes aan de Delhaize trekken op geen reet. Ik ben binnenkort toe aan een nieuwe GSM maar heb geen flauw idee wat ik moet kopen. De kassierster in de Makro kende het verschil niet tussen een bak Maes 33 en Maes 25 (maar eigenlijk drink ik het liefst Kronenbourg 1664). Mijn hoest begint los te komen. Ik heb zin in een pizza van Da Giovani in Antwerpen (op de Groenplaats denk ik?). Ik wil met de motor gaan rijden maar dan moet ik die kutpekel meteen afwassen, toch maar wachten op zonneschijn. Ik ben sinds ik in juni afgestudeerd ben nog steeds op zoek naar werk. Er zijn twaalf mensen online op m'n msn messenger lijst. Bij Mexx in Leuven op de Bondgenotenlaan is het totale uitverkoop, allen daarheen! Kristof mag dit jaar Big Brother winnen van mij. Ik ben net te weten gekomen dat een boodschap op dit forum maximaal 50.000 karakters mag bevatten. De priorzegels van De Post blijken een fiasco te zijn. Direct Connect is m'n favoriete filesharing programma.
DIT was het nieuws. |
heel goed ontopic gebleven hier... ;)
Op aandringen van "Belgian Bonzai" ;) Ben al geruime tijd geregistreerd op TA, maar nooit echt veel gepost.
Voornaam : David
Leeftijd : 24
Werk/Studies : Sinds juni'03 afgestudeerd als gegradueerde informatica, sindsdien voltijds werkloos :)
Hobbies (buiten Trance) : Motorrijden, sporten (tennis, squash), digitale fotografie, reizen, literatuur, ...
Favoriet (sub)genre : Melodische trance, veel strings, massieve buildups en orgasmische climaxen!
Favoriet nummer allertijden : Zéér moeilijke vraag, voorlopig gebruik ik mijn pasbeurt
Favoriete DJ(s) : The Fab Three: Tijs, Ferry & Armin...
Favoriete producer(s) : Gabriel & Dresden
Favoriete film(s) : Eyes wide shut, Vanilla sky, The emperor's new groove
Wanneer begon trance voor jou? : 1993
Met welk nummer begon het? : "The First Rebirth" van Jones & Stephenson..
DJ je? : neen
Produce je? : evenmin
Kippevelmomenten : sept 2003 in Guatemala; een jaguar op je schoot tenmidden van de jungle :wtf:
Favoriete Platenlabels : Tsunami, Bonzai, .. |
Welkom David :D
btw 'The First Rebirth' rox! |
|
|
| CygnusX |
Welkom!
Favoriete film(s) : Eyes wide shut, Vanilla sky, The emperor's new groove |
Tom Cruise-fan?
Kippevelmomenten : sept 2003 in Guatemala; een jaguar op je schoot tenmidden van de jungle :wtf: |
Wow, zoiets wil ik dus ook eens meemaken se, denk dat ik ook ga reizen als ik (ooit) afgestudeerd ben. Goesting om wat meer te vertellen over die reis/reizen?
Zehra: merci om je reactie in deze thread te plaatsen. Ge moogt die andere thread daar ook voor gebruiken hoor, dan kuis ik af en toe wel eens terug op, da's geen moeite. |
|
|
| eieregooie |
|
Hier kan ik uren naar kijken :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
mahnee daar krijgt ge geen koppijn van |
|
|
| arj1o1 |
| goed werk cygnus in de stel uzelf voor thread |
|
|
|
|