|
De Offtopic Thread (pg. 246)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| LOL Rafic!! :haha: :haha: |
|
|
| Kaidreas |
joenge joenge, das verschrikkelijk, ik ben er even niet, en mijn kont is het main subject.:o
ik ga er een verzekering opnemen denk ik.
@ jasper... "I love the progress of my tralala"----->:D omg goeike gast. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik ga er een verzekering opnemen denk ik. |
Goed idee, ik wil u kont wel verzekeren. Voor het zachte prijsje 1250€ per jaar wil ik die last gerust op mij nemen hoor... (wat kan er nu in godsnaam met een kont gebeuren? Winst voor mij :D) |
|
|
| Pumaz |
| De kont van J.LO is verzekerd, of Dries' idee nu normaal lijkt is iets totaal anders natuurlijk |
|
|
| pooley |
daarom bestaan sniper rifles
ffs da wijf is zoooo irritant !!! |
|
|
| TOR |
as promised, foto's van de kleine Thibaud:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
heb hem eindelijk ook in realtime gezien, daarnet naar de doop geweest.. leuk ventje :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
as promised, foto's van de kleine Thibaud:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
heb hem eindelijk ook in realtime gezien, daarnet naar de doop geweest.. leuk ventje :) |
En Ome TOR gaat die zeker correct muziek opvoeden en er over waken dat zijn mama en papa geen slechte muziek laat beluisteren? |
|
|
| TOR |
| de papa heeft mij onlangs zijn exemplaar van Bonzai 2003 - The Ultimate Collection uitgeleend, dus er is niks te vrezen... :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb er sinds gisteren ook een achterneefje bij, Dante! :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
de papa heeft mij onlangs zijn exemplaar van Bonzai 2003 - The Ultimate Collection uitgeleend, dus er is niks te vrezen... :) |
LONG LIVE DOMINANT GENES...onze Darwin had toch gelijk, goeie genen zetten zich voort :D
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb er sinds gisteren ook een achterneefje bij, Dante! :) |
Het is precies weer een koude winter geweest vorig jaar :D |
|
|
| Kaidreas |
wow leuk, zit ik toch wel lekker alleen op het forum zeker...
mwhahahaha (evil laugh)
time to abuse some smiley power
;) :o :rolleyes: :cool: :p :conf: :whip: :clown: :thepirate :stongue: :happy2: :haha: :crazy: :toocool: :gsmile: :wtf: :toothless :sadgreen: :p :eyes: :cool: :rolleyes: :D :eek: :clown: :whip: :disbelief :thepirate :nervous: :happy2:
mwhahaahhahaha (evil laugh˛) |
|
|
|
|