|
De Offtopic Thread (pg. 194)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Nah, vroeger kende ik hem redelijk, maar kheb hem al een paar jaar ni meer gezien....
Doet hij of heeft hij ook geen atletiek gedaan bij den OLSE? Ik kan mij zo nog iets herinneren.
En Tom, wij spelen vanaf volgend jaar in de Schotense competitie, dus we spelen al onze matchen in de sporthal van Schoten tegen ploegen uit Schoten en omstreken. Hoe die competitie juist noemt weet ik eigenlijk niet. We moeten we spelen tegen ploegen als de KWB, Vlaeminckx, Toontje, Tic-Tac,...rings a bell? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nah, vroeger kende ik hem redelijk, maar kheb hem al een paar jaar ni meer gezien....
Doet hij of heeft hij ook geen atletiek gedaan bij den OLSE? Ik kan mij zo nog iets herinneren.
En Tom, wij spelen vanaf volgend jaar in de Schotense competitie, dus we spelen al onze matchen in de sporthal van Schoten tegen ploegen uit Schoten en omstreken. Hoe die competitie juist noemt weet ik eigenlijk niet. We moeten we spelen tegen ploegen als de KWB, Vlaeminckx, Toontje, Tic-Tac,...rings a bell? |
Nope... zelfs ni twee keer :o Hedde gelle geen website van ulle ploeg ofzo :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Hedde gelle geen website van ulle ploeg ofzo :conf: |
Misschien volgend jaar, maar we bestaan nog maar een maand of 3, en veel interessants om op een site te zetten hebben we nog niet :D |
|
|
| Nyah |
| nog iemand problemen met msn? :( |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Jep
+1
:D |
en net nu ik gedaan heb met examens :whip: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
nog iemand problemen met msn? :( |
yup, kzag hier ook in ene keer te veel mensen offline gaan :)
danku mensen van msn om mij nog wat te laten leren  |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
moeten jullie soms niet tegen " het anker" voetballen...
das mijn stamcafe. :D in westmalle hangt er zo'n voetbal bord en kaddish stond er toch op. |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen idee...
Wij zijn wel pas de 3de zaalvoetbalploeg van Kaddish, en er is ook een veldvoetbalploeg, dus de kans is niet zo groot. |
|
|
| Dark Apostle |
| terug van Graspop!!!! |
|
|
| Pumaz |
| En hoe wast? Mijn broer is er nog ni dus weet ik niks van hoe het ging... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En hoe wast? Mijn broer is er nog ni dus weet ik niks van hoe het ging... |
wacht verslagsken dat ik op GW zette
| quote: | Net terug van gisteren avond, me gisteren gewassen, vandaag geschoren en eens gekeken waar ik zoal verbrand was. Blijkbaar alleen mijn gezicht en nek.
De camping
De camping lag echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer weg van de festivalwei en als je dan nog eens ergens vanachter op de camping zit, dan was optredentje-zien spellen heel vermoeiend.
De catering op camping werd verzorgt door mensen die een "koffiekoek met creme in" "koek met chocolade in" bleven noemen en de koek met amandelen in van de ene op de andere dag droge koek met suiker in noemden.
Wat vrijdag morgend nog een groen weiland was, was reeds tegen de avond in een grasloos veldje verandered en tegen het zaterdag was, waren er al plekken waar alleen nog los zand lag, gevolg alles hing onder het stof.
Het favoriete woord was "HOEREEEUUUUUUH", de voetbal koorts was bij menig zeer kenbaar en 's nachts leek de camping echt een oerwoud met allerlei gegil, gegrom, gegrauw en geknor rondom je heen.
Het festival
De festivalwei: 2 grote tenten, de mainstage en een hoop kraampjes. Dexia had er de grootste stand met hun bankautomaten en een GSM oplaadpunt (voor mij werkte het wel niet ma kom), ook Humo, Coca-Cola (Coke-tail), Metal Tribute, Mindview en Maes hadden hun eigen standjes.
Het meest verrassende standje (voor zover een standje verrassend kan zijn) was Coke-tail van Coca-Cola, hier kon allerlei (alcohol-vrij) cocktails krijgen (cola+sprite icecube; cola+minute maid 'limelight', cola +druivensap) en de nieuwe cherry-coke.
Veel schoon volk, veel lelijk volk en wat volk waar je uzelf van afvroeg wat je er van moest denken. Ook enorm veel tieners, veel 16-17 jarige, maar ook duidelijk veel jonger. Sommige daarvan liep reeds tegen de middag stomdronken rond. De meest populaire groepen qua t-shirt waren: Slipkot, Dimmu Borgir, Marilyn Manson en Children of Bodom. Iron Maiden en Iced Earth waren ook in gezonde getalen aanwezig.
Prijs voor meest marginaal persoon gaat naar de man die eerst in een bekertje plaste om het vervolgens over zijn hoofd uit te kapen!!!!
De muziek
Simone van EPICA is een stoot :shock: , op de cover van hun CD zit ze er all appeteitelijk uit, ma irl echt wauw en hoe die haar heupen kan wiegen *kwijl*, genoeg puperale !
Beste groep in mijn opinie was gewoonweg IN EXTREMO, show en muziek was gewoon af. Gevolgd door Children of Bodom en Therion. Tegenvallers waren Cradle Of Filth, Ice Earth, My Dying Bride (Brain ;)) en After Forever.
En hoewel Slipknot enkele ruigere nummers bracht (1 of 2) blijven ze toch meer een act dan een groep, hun intro was trouwens mega irritant.
Hoogtepunten
In Extremo, "Ik Heb Britney al 14 keer gezien", "Engel van de kasijen", Vlaams bij Cradle Of Filth (bassist of guitarist komt uit Mol)
Dieptepunten
Afstanden, tent en materiaal terug naar auto brengen, "Hoeeeeereuh", NL wint van Zweden, geen eetvoorziening buiten Onbijttent op camping, zoveel CD's en te weinig geld. |
foto's Simone
http://www.studiomystica.nl/bands/epica/010603_bosuil/pages/bosuil_143.htm |
|
|
|
|