|
De Offtopic Thread (pg. 266)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| ik ken iemand die een tijdje japans heeft gestudeerd, mss moet ik het hem es vragen... volgens mij heeft ie zelfs een tijdje in Japan zelf gezeten... interesting, hehe. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
is it just me of is het Mike-forum down? :conf: |
Nog steeds...verontrustend...:nervous: |
|
|
| TOR |
| quote: | Our MIKE forum is down for the moment due some hacking of the main servers where we host the forum.
Hopefully it should be up and running again soon. |
dat verklaart... |
|
|
| Dark Apostle |
Verdomme, mol die smeerlappen, mol ze!!!!! Verbrandt ze levend...nee vilt ze eerst levend, geef hun huid aan mij en ik draag die als een nieuwe jas...godverdomme vorte kuthackers...pietje te kort om aan te trekken ofzo?:whip: :whip: :whip:
BTW ik wil dat Plastic Boy CD-DVD album hebben!!! :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dat is een Interne Beroeps Opleiding (enfin ik denk toch dat het daarvoor de opleiding is), maar IBO houdt in dat ze in mij investeren om tijdens het werk het werk te leren met oog op de toekomst om mij als productief werker mee aan projecten te laten meewerken verwachtend dat ik moeite doe om door te groeien tot werfleider. |
een beetje commentaar...
IBO sucks big time dude.
echt waar, ik heb het ook gedaan e, tis echt geen pretje. ge hebt geen verlof, buiten (voor mij dan... bouwverlof) en da duurt ongeveer een jaar, daarop moet ge normaliter nog eens een jaar werken voor dat ge recht het op verlof. en vakantie geld. en in het begint kreeg ik eigenlijk echt nie veel, da was zeker 300 euro minder dan mijn maandloon van nu. (black money er niet bij natuurlich)
alle, ik heb er toch spijt van, en bovendien had ik het niet echt nodig ook nie. :mad: |
|
|
| eieregooie |
Wat is Windows toch een fijn OS he :tongue2
 |
|
|
| Meltoz |
| Weet er iemand een beetje hoe de site van SHERPA wa bolt, want de ene keer staat er 4% plaats bij Sarah Brightmann en dan weer 100% en kan begot nog ni eens een ticket reserveren precies :nervous:? en Bryan adams staat er wel op vorst, ma 2 plaatsen Brussel en Vorst, veronderstel da ze gewoon brussel bedoelen en daar staat dan ook weer 100% bij... Kan er iemand e klein beetje meer uitleg geven aub :o , merciekes :) |
|
|
| Freezel |
LOL @ ei :p
Net als: "Keyboard missing, press F1 to continue" :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Weet er iemand een beetje hoe de site van SHERPA wa bolt, want de ene keer staat er 4% plaats bij Sarah Brightmann en dan weer 100% en kan begot nog ni eens een ticket reserveren precies :nervous:? en Bryan adams staat er wel op vorst, ma 2 plaatsen Brussel en Vorst, veronderstel da ze gewoon brussel bedoelen en daar staat dan ook weer 100% bij... Kan er iemand e klein beetje meer uitleg geven aub :o , merciekes :) |
Bryan Adams treed/trad op in Vorst nationaal, vorst behoort tot brussels hoofdstedelijk gewest |
|
|
| TOR |
that reminds me.... Windows voor vrouwen:
;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Freezel
LOL @ ei :p
Net als: "Keyboard missing, press F1 to continue" :p |
lol? Ik werd er nie echt vrolijk van kan ik je vertellen :p |
|
|
| Eagle` |
Deze namiddag rond den 3e, na nen hoop pinte kwamen de gesprekken eindelijke op niveau in de club te ehsal,
waardoor de Leunis opeens iet waanzinnig droog uit zen botte slaat.
Ej schàt, eit de poes al pap ghad ? !!! 
tering zo dubbelzinnig :D |
|
|
|
|