|
De Offtopic Thread (pg. 193)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by pooley
DOOOHHH de fuse fuif totaaaaal vergeten :s
he, waar zat ik weer me men kop :s |
Misschien wel bij da knap mieke van toen, da ge hed laten varen, tsss... :o Zijt ge nu al op U nobele ros geklommen en ten strijde gegaan of... Examens zijn wel e excuus ;) :) |
|
|
| Tiger777 |
| ten strijde gegaan? Zet die jongen niet aan haar schedeldak in te slaan ofzo he ;) |
|
|
| Meltoz |
| Het ziet er naar uit dat de Hollanders de klus gaan klaren... Driewerf HOERA!!! :D :D :D :p |
|
|
| Dark Apostle |
| Lap mijn stam café aan den DeeCee Plusplus is gesloten vandaag :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Lap mijn stam café aan den DeeCee Plusplus is gesloten vandaag :( |
Miljaar, en ik wou juist vandaag is wa nieuwe biertjes uitproberen...:sadgreen: |
|
|
| Gladius |
| btw jasper, gij kent toevallig gene Koen Lichtert? Is ook van Schoten en heeft 2 jaar in m'n klas gezeten (goeie voetballer), is 19 jaar... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Yep, die ken ik! Vroeger nog mee op voetbal gezeten (hij zat wel een jaar lager), en die heeft ook bij mij op school gezeten! Volgend jaar zit ik trouwens in dezelfde zaalvoetbalcompetitie als hem, and I'll be ready for him!! :whip: :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Yep, die ken ik! Vroeger nog mee op voetbal gezeten (hij zat wel een jaar lager), en die heeft ook bij mij op school gezeten! Volgend jaar zit ik trouwens in dezelfde zaalvoetbalcompetitie als hem, and I'll be ready for him!! :whip: :D |
In welke competitie speel je eigenlijk? Veronderstel ergens in e Antwerpsverbond ma welk? :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Yep, die ken ik! Vroeger nog mee op voetbal gezeten (hij zat wel een jaar lager), en die heeft ook bij mij op school gezeten! Volgend jaar zit ik trouwens in dezelfde zaalvoetbalcompetitie als hem, and I'll be ready for him!! :whip: :D |
hehe lol nice. kent ge hem goe? ik vind da ne superfijne kerel, is ne goeie maat geworden. |
|
|
|
|