|
De Offtopic Thread (pg. 183)
|
View this Thread in Original format
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tuurlijk, das net het grappige eraan! :haha:
Stel u voor dat het echt was, dan zou het eerder tragisch zijn...:nervous: |
| quote: | Originally posted by Bertn
bwa nee, dan was het pas hilarisch geweest!:D |
Ge kunt u natuurlijk wel voorstellen dat er zo mensen bestaan, maar die gaan dan natuurlijk niet zo'n website opmaken :D |
|
|
| pooley |
| Gewoon naar bakvis en zeetongen of hoe noemt da programma kijken en ge vindt ze wel :) |
|
|
| Dark Apostle |
Mijn nieuwe creatie!!!
 |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by pooley
Gewoon naar bakvis en zeetongen of hoe noemt da programma kijken en ge vindt ze wel :) |
hahaha ja da is erg he!!! en in de freaky frank show ook, als hij zo die discotheken afgaat. tjonge tjonge, vreed....:rolleyes: :nervous: :eyes: |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
hahaha ja da is erg he!!! en in de freaky frank show ook, als hij zo die discotheken afgaat. tjonge tjonge, vreed....:rolleyes: :nervous: :eyes: |
ah ik dacht da ge het had over de mensen die naar de freaky frank show kijken :haha: |
|
|
| Bertn |
hehe, zeetongen en bakvissen is subliem!!! zoveel marginaliteit samen, zaaaaaaaalig:D
ze zenden die nu opnieuw uit zeker? spijtig dak geen tv op mijn kot heb...
trouwens: nog een parodie op zotte berre:
http://users.skynet.be/negruj/flip |
|
|
| Dark Apostle |
speciaal voor de verkiezingen...
mijne nieuwe (toch wel tijdelijk banner) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by pooley
rode ratte |
LOL, ik wou eerst een WW-achtig iets maken, maar vond niets toepasbaar. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
hehe, zeetongen en bakvissen is subliem!!! zoveel marginaliteit samen, zaaaaaaaalig:D
|
wahahahahahaha foorwijven en walvissen, marginaalste programma ooit. Schiet ineens beeld door men hoofd van zon blonde trien die int zand zit te graven naar ne ring voor hare kosovaar. OMG PRICELESS :D |
|
|
| Dark Apostle |
Te bedenken dat ik daarin mensen kan herkennen waar ik vroeger mee op jongere vakantie ging.
Dat gedraag komt echt zo vaak voor onder jongere ni normaal. |
|
|
|
|