|
De Offtopic Thread (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Ja k dacht t al, in de "humour, funny stuff cool websites" kwamen bijna geen nieuwe posts binnen gedurende paar dagen...(veel dagen eigelijk) DJ Fuq heeft dan beetje jouw rol overgenomen, maar niet met evenveel liefde voor het spel :stongue: :p
dacht ik: "Hier klopt iets niet..." :D
Vertel es :) |
mijn sig was te groot en ze hadden hem voor de 3e x veranderd (na 2x terugveranderen van mij) en toen was ik pissed en er in woede 'mods are gay' neergezet en toen werd ik voor een weeek gesuspend maar toen posstte ik onder een andere username en toen kwam er nog een week bij en toen wouden ze me naar 2 weken niet terug en na veel contact met verschillende mensen waaronder CygnusX ben ik nu naar 3 weken terug |
|
|
| Tiger777 |
ach so :D
| quote: | | Dat is door u schandalige quote!!!!!!! De metalgoden - als ze eens nuchter zijn - straffen u |
ik vond het een goeie, mijn msn naam voor de komende dagen :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by arj1o1
... met verschillende mensen waaronder CygnusX ben ik nu naar 3 weken terug |
Graag gedaan hoor arj1o1 en welkom terug ;)
Het is ook vooral dankzij Blik dat je nu terug bent :) |
|
|
| Dark Apostle |
Behold my new AV!!!!!!
<-- das nen moate van mij :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik vond het een goeie, mijn msn naam voor de komende dagen :p |
Hehehe |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Graag gedaan hoor arj1o1 en welkom terug ;)
Het is ook vooral dankzij Blik dat je nu terug bent :) |
ok dat zijn tenminste echte mods die naar je luisteren :D |
|
|
| BEACHBOY |
Godverdomme!!!!!!!!! vuile kl**tzakken!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Sorry voor taalgebruik maar vannacht hebben ze ALWEER m'n golfke opengebroken. Dit keer is alles weg! Radio (Kenwood Mask!), CD-map (50+ Cd's), al mijn boorddocumenten!! zonnebril, parfum, enfin ja, alles wat in m'n auto lag is weg... weg weg weg.
Ik voel me zo machteloos!
En die vuile schooiers zijn grote dommerikken, want m'n radio is gecodeerd dus de volgende die m in z'n auto steekt zal m nooit aan de praat krijgen.
Maar ik zit ondertussen wel met de braakschade aan m'n deur, een troep kabels aan m'n dashboard en alle papperassen die volgen uit zo'n diefstal. Voor elk verloren/gestolen document wordt een nieuwe verklaring afgenomen. Fiscale zegels alhier, stempelke gaan halen aldaar... AAAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHH vuile Kosovaren/Roemenen/marginalen/johnny's of wat het ook waren!!!!!
En t was zo'n goed radiootje... nog 1 chance; muziekinstallatie in de koffer is niet weg (yeeeeeeey) . En m'n autootje zelf staat er ook nog........Dat zijn eigelijk 2 chances eh :)
Pfffff
(sorry voor taalgebruik) |
|
|
| Tiger777 |
| aaw, da's ni plezant... Misschien zoude een alarminstalatie der kunnen in installeren...? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
(sorry voor taalgebruik) |
laat u maar is goe gaan jong, tis niet om mee te lachen =< |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
tis niet om mee te lachen =< |
idd, this sucks :( |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Tiger777
aaw, da's ni plezant... Misschien zoude een alarminstalatie der kunnen in installeren...? |
Heb ik, maar gaat enkel af als ze proberen te starten. Eigenlijk niet zo goed eh, want op dat moment is de deur al opengebroken, het stuur geforceerd en de kabels uit elkaar getrokken...
Toch nog beetje goed nieuws; een vriendelijk persoon uit m'n gemeente is me net mijn papieren van van wagen komen terugbrengen. Ze lagen ergens op straat. Dus die heb ik toch al allemaal terug.
K heb daarnet nog es goed gekeken (in het daglicht) en t is erger dan ik vannacht dacht. Mijn deur is echt letterlijk open'gebroken' en mijn radio is ook met het nodige gereedschap uit'gesleurd'. Resultaat; overal diepe krassen en gebarsten onderdelen aan m'n dashboard...
Daarnet forensisch onderzoek laten doen bij federale politie, maar helaas, net als vorige keer, geen enkele bruikbare vingerafdruk. En zeker niet met zo'n vriesweer als de auto's zo aangevroren zijn :( spijtig, ma ja.
Er zijn ergere dingen in t leven (klinkt cliché, maar t is wel zo eh:) ) |
|
|
| arj1o1 |
| je kunt het beste een radio met een frontje hebben dan kunnen ze er helemaal niets mee |
|
|
|
|