|
De Offtopic Thread (pg. 294)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| whaha , ni selecht hendrik. |
|
|
| Tiger777 |
| Ik heb mijn eerste buis gehaald van dit jaar. Een 9/20. En dat omdat ik niet geschreven had: BOVEN - ONDER. Dikke bende kloefkappers! Da ze heel hun practicum steken waar ik het denk!!! vwala, ik wou maar even met jullie delen dat ik serieus gefrustreerd ben, bij deze gebeurd. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik heb mijn eerste buis gehaald van dit jaar. |
en terecht !!! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
en terecht !!! |
Past oep eh gah! :whip: :clown: |
|
|
| Kaidreas |
| en waarom hebt ge een buis? u naam verkeerd geschreven?:D |
|
|
| pooley |
Ganse avond gratis drank door al die jarigen ofwa??? :)
ja ik ook dus :)
pintjes? |
|
|
| Buoyant |
jullie hebben waarschijnlijk al iets vernomen over de moord op die Nederlander Theo van Gogh, der stond iets geks daarover in een Nederlands krantje:
op 9/11 was de aanslag op het WTC volgens Amerikaanse datum.
911 is het noodnummer in Amerika.
911 dagen na Pim Fortuyn is Theo van Gogh vermoord.
Theo is vermoord op 11/2 volgens Amerikaans datum.
en 112 is het noodnummer in Nederland.
IS DAT TOEVAL ?
vreemd eh, echt gek |
|
|
| Eagle` |
gewoon mooi rekenwerk :o :p
edit: ik weiger te geloven in dat soort bull, al die doden is al erg genoeg, anyway die nostradamus dude zat er eigelijk ook niet ver naast telkens :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
Ik heb vandaag beschrijfbare DVD'tjes gekocht. Na lang gezocht te hebben vond ik wat ik nodig had en trok ik naar de kassa en betaalde met de kaart, natuurlijk, zonder te kijken hoeveel. Dom van mij..
Toen ik thuiskwam, zag ik het papiertje en daar stond op:
23,49€ voor de 50 DVD's (de prijs die ik in de winkel zag) en dan stond er doodleuk nogeens een AUVIBEL taks bij van maar liefst 29€! Een taks, zogezegd voor de auteursrechten. Ik voel mij dik bedrogen!Als't azo zit, zal ik mijn dvd'kes int vervolg in duitsland kopen! STRUIKROVERS! |
|
|
| Pumaz |
| Amaai afzetterij mijne jongen :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Buoyant
jullie hebben waarschijnlijk al iets vernomen over de moord op die Nederlander Theo van Gogh, der stond iets geks daarover in een Nederlands krantje:
op 9/11 was de aanslag op het WTC volgens Amerikaanse datum.
911 is het noodnummer in Amerika.
911 dagen na Pim Fortuyn is Theo van Gogh vermoord.
Theo is vermoord op 11/2 volgens Amerikaans datum.
en 112 is het noodnummer in Nederland.
IS DAT TOEVAL ?
vreemd eh, echt gek |
Jammer maar helaas... moslims hebben blijkbaar nooit van schrikkeljaren gehoord... t was 912 dagen...
Zelfde was overigens t geval met de aanslagen in Madrid... ook 912 of 913 dagen na 9/11... |
|
|
|
|