|
De Offtopic Thread (pg. 271)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by djcresto
het hoogland heeft mij ook vele nachten wakker gehouden tot 1-2 uur 's nachts. Chatten was er wel nie bij, en het had zeker zijn charmes, in die tijd was het een baanbrekend programma, gans int begin werd er zelfs goei muziek in gedraaid ook. |
Feit. Maar ze zijn toch op tijd gestopt. Het niveau leek wel in vrije val te zijn.
We herinneren ons toch nog allemaal "de CD van Enschede" of "rudolf het mongooltje...in de ghetobuurt"? De tijd vliegt...
Naar het schijnt zou only Dj's faiet zijn :whip: :whip: :whip: Weet iemand hier iets meer over? |
|
|
| Pumaz |
| Kwam het schapenneukerslied niet van Hoogland? Classic :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Naar het schijnt zou only Dj's faiet zijn :whip: :whip: :whip: Weet iemand hier iets meer over? |
Niet dus: http://www.only-djs.com/under2.php |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Kwam het schapenneukerslied niet van Hoogland? Classic :D |
dan gaan we schaaaaaaaaape neuken ... hehe , indeed pumaz, the original edit komt daarvan :p
kwas ook nen trouwe luisteraar toen :D ... spijtig dat er geen programma als da meer is op de radio, of iet dergelijks ... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Feit. Maar ze zijn toch op tijd gestopt. Het niveau leek wel in vrije val te zijn.
We herinneren ons toch nog allemaal "de CD van Enschede" of "rudolf het mongooltje...in de ghetobuurt"? De tijd vliegt...
|
Ik dat ik tegen dan al lang nimeer luisterde want dat klinkt allemaal vrij onbekent in de oren... |
|
|
| Eagle` |
happy hour in de club, halve liters in uw botte slaan, gevolg precies e wa e stuk in men klote :p
Zen ook kei happy nu :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | CERN bestaat vijftig jaar
Het toonaangevende Cern, de Europese Organisatie voor Nucleair Onderzoek, bestaat woensdag vijftig jaar. Het onderzoekscentrum probeert te weten te komen hoe het heelal is ontstaan, maar veranderde de wereld intussen ook met allerlei (uit)vindingen zoals het Internet.
Sinds de oprichting op 29 september 1954 spannen het grootste labo voor deeltjesonderzoek ter wereld en zijn 2.500 medewerkers zich in om het mysterie van de Oerknal ("Big Bang") en de antimaterie te ontrafelen.
Het Cern is gevestigd nabij Genève op de Frans-Zwitserse grens. Als pronkstuk heeft het een deeltjesverneller van 27 km lang en vier meter breed, die zich 100 meter diep langs weerszijden van die grens kronkelt. In het jargon gaat het ding door het leven als de Large Hadron Collider (LHC).
Onderzoekers proberen met die 2,27 miljard euro kostende cyclotron, die in 2007 klaar zal zijn, de omstandigheden van de Oerknal na te bootsen. Deze prestigieuze deeltjesversneller moet de van 1989 daterende LEP (Large Electron-Postron Collider) vervangen.
Dankzij twee enorme magneten komen deeltjes aan bijna-lichtsnelheid met elkaar in botsing, waardoor de vorsers een venster krijgen op het ontstaan van het universum. In het bijzonder hoopt het Cern via de desintegratie van een proton het bestaan van het element 'Higgs' aan te tonen. |
|
|
|
| TOR |
| ^ very interesting indeed.. hoorde voor het eerst iets over die deeltjesversneller in een BBC reportage een paar jaar terug. benieuwd naar de resultaten. |
|
|
| eieregooie |
LOL :'D
OD heeft de software voor de site nooit betaald, niet zo gek dat die gasten t offline laten halen... |
|
|
| Dark Apostle |
| Hoera ik ben de eerst die vandaag hier mag posten :D |
|
|
| Pumaz |
| En ik de tweede dan :rolleyes: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle