|
De Offtopic Thread (pg. 163)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| NO FEAR, lieve betakes! kheb alleen het goede met jullie voor... :D |
|
|
| Tiger777 |
| Ik voel nu soms al de duistere aanwezigheden van ondergronds infernale krachten die hier aan het werk zijn(zčker bij de posts van wildfire). |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Een aparte Birthday-thread zou inderdaad beter zijn... Dus MOD, knippen en plakken die handel :) |
Ik ga een nieuw threadje maken waarin vanaf nu de 'happy birthdays' gepost mogen worden. Oude threads invoegen in nieuwe threads loopt slecht af, vraag maar aan pooley ;)
Hier staat ie : http://www.tranceaddict.com/forums/...2455&forumid=72 |
|
|
| Gladius |
oproep aan steven om van avater te veranderen plzzzz :whip: :whip:
my eyezzzzz! |
|
|
| Wildfir3 |
| mijn avatar roeleert! het enige wat ontbreekt zijn lasers. Die komen der nog wel aan, don't worry :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hopelijk heeft er niemand last van vallende ziekte... |
|
|
| Wildfir3 |
| Iemand met vallende ziekte zou ik ni direct op aib zien staan ;) |
|
|
| Gladius |
| kzal uw post int vervolg gewoon overslaan dan. Allé, tis dat der altij zoveel zinnigs instaat ;) :D |
|
|
| Wildfir3 |
| vooral doen. Vergeet bij de eerstvolgende fuif ook ni te gaan zagen als er strobo's aanspringen eh ;) |
|
|
| Pumaz |
Ik ben een poging aan het doen de grootste lijst met trance-klassiekers te maken, maar ik weet niet goed wat het begin en einde zou moeten zijn, dus:
Wanneer begon trance?
Hoe oud moet iets zijn om een klassieker te kunnen genoemd worden? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ben een poging aan het doen de grootste lijst met trance-klassiekers te maken, maar ik weet niet goed wat het begin en einde zou moeten zijn, dus:
Wanneer begon trance?
Hoe oud moet iets zijn om een klassieker te kunnen genoemd worden? |
- Wanneer begon trance: dat is en vraag waar veel een antwoord op zullen geven, maar waar eigenlijk geen antwoord op is, omdat trance het product is van een muziekale evolutie binnen electronische muziek.
Wat je wel kan doen is gaan zoeken met een aantal mensen (bv: BETA's) naar nummer van jaren terug ( +/- 10 jaar zekers?) waarover je met zen allen het eens bent dat het een trance-nummer is en zo ga je verder opzoek naar nummers waarvan iedereen het meent dat het een klassieker is. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
- Wanneer begon trance: gaan zoeken met een aantal mensen (bv: BETA's) naar nummer van jaren terug ( +/- 10 jaar zekers?) waarover je met zen allen het eens bent dat het een trance-nummer is |
Dat vind ik een goed idee. Ik ga dan hiermee 2 nummers voorleggen:
Moby - Go (1990)
Age Of Love - Age Of Love (1992)
Als 3 mensen zeggen dat 1 van die 2 (zoveel nummers :toothless) trance is, zal ik dan beginnen. Ik zit nu trouwens aan 320 nummers met nog ver te gaan :eyes: |
|
|
|
|