|
De Offtopic Thread (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| Miss Z |
| tis toch solden nu eh... kwil me zo een digitale fototoestel gaan halen mah weet dus echt nie wa voor iets :nervous: de mensen hier die een goeie bezitten, geef me eens raad! kzoek wel ene met een goeie prijs-kwaliteit verhouding ;):D |
|
|
| basd |
Ik hoop serieus dat er iemand hier koffie gezet heeft..
Anders ga ik het eerst zelf maar eens doen.. gaaaaaaaaaaaaap.. |
|
|
| pooley |
€300 is toch wel veel, ge moet maar eens rondkijken.
Soms zijn er echt super aanbiedingen bij carrefour. Zoals laatste keer, 179 voor een 3mb pixel van sony dacht ik :/ |
|
|
| Xsite |
Ni echt offtopic maar ik hem een vraagske.
Ik zoek nu al een tijdje een lieke maar ik heb het niet op cd...dus kan het ook ni posten
Ik weet alleen da het ooit op ne club system heeft gestaan.
Iemand een idee welk progske ik kan downloaden om het zelf (heel basic uiteraard) na te maken zodat ik het kan posten om te worden geID'ed?
Synth proggie of desnoods gewoon een primitief electronisch piano progske waarmee ge liekes kunt opslaan?
Ohja...en nog een vraagske. (ik wil er geen topic voor starten)
Heel oud lieke...trancy dancy...enige tekst die erin komt is "Bienvenue dans le cirque de danse" (of zoiets :tongue2 )
Ideas anyone? |
|
|
| tor8024 |
| Celvin Rotane - Bienvenue? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xsite
Iemand een idee welk progske ik kan downloaden om het zelf (heel basic uiteraard) na te maken zodat ik het kan posten om te worden geID'ed?
Synth proggie of desnoods gewoon een primitief electronisch piano progske waarmee ge liekes kunt opslaan? |
Ge kunt het ook influiten :) |
|
|
| Xsite |
Mja maaaaar...ik kan ni twee dinges tegelijk fluiten.
Dus...dan moete eerst hoofd melodie fluiten en dan begelijdende melodie :rolleyes:
Bienvenue kan wel kloppen...vind nergens het lieke of ne sample...kzal iets laten weten |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by basd
Ik hoop serieus dat er iemand hier koffie gezet heeft..
Anders ga ik het eerst zelf maar eens doen.. gaaaaaaaaaaaaap.. |
best, je hebt er namelijk geen kleuter aan moest ik koffie gezet hebben, niet dat ik het zou zetten, want ik drink nl geen koffie, maar goed dit terzijde :p |
|
|
| Miss Z |
thanks voor de links pooley en cygnus! :D kzal het eens fatsoenlijk bekijken! :D
| quote: | Originally posted by Eagle`
best, je hebt er namelijk gene kleuter aan moest ik koffie gezet hebben, niet dat ik het zou zetten, want ik drink nl geen koffie, maar goed dit terzijde :p |
koffie is lekker! :D:D:D |
|
|
| eieregooie |
| Tis er hier wel mooier op geworden met al die sigs :) |
|
|
|
|