|
De Offtopic Thread (pg. 127)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by cyberia
de gemiddelde derdeklasser misschien wel,ma ni van spanje:p
nee echt waar,da niveau ligt er zoveel hoger en ook qua begeleiding en financiering |
Euh... De spaanse derde klasse = de b ploegen van de eerste klasse.
As we het over de Engelse Div 1 hebben, wil ik u nog gelijk geven. |
|
|
| cyberia |
| wel exactly ge moogt ze gerust is tegen anderlecht laten sjotten die b-ploegen... |
|
|
| Gladius |
om toch nog ewa voort te kankeren over voetbal:p Ik heb nooit beweerd da anderlecht een amateurploegske is,ma ge moe nu ook ni doen alsof het veel voorstelt in europa.Ze raken soms wel ne keer poule-ronden ma that's it.En sorry ma ik denk wel dage in de b-ploeg van een spaanse of een engelese club wel degelijk beter kunt groeien dan hier.Pakt nu nen derde klasser in spanje kan het evengoeopnemen tegen anderlecht.Tja school kunt ge overal volgen é,ni alleen in belgië |
niet akkoord. anderlecht speelt zo goed als elk jaar europees. Da's voor die jonge gasten (en de hele ploeg) heel belangrijke ervaring. 2de of 3de klassers in het buitenland kunnen zich amper in de kijker spelen (of het moet eens in den beker zijn), en das ook belangrijk voor de nationale ploeg. |
|
|
| Zehra |
kvind dat jullie nie ontopic moeten beginnen posten hier eh! stick to the topic pls of open desnoods een voetbal-thread :p:p:p
:whip: :p
Z aka mod-in-training |
|
|
| SilentEagle |
wel exactly ge moogt ze gerust is tegen anderlecht laten sjotten die b-ploegen... |
Ik zet mn geld op Anderlecht. :D
Al een geluk da we het ni over Brugge hebben, want dan zou ik ni zo zeker zijn... :rolleyes: |
|
|
| Meltoz |
Nu da we hier toch me voetbal bezig zijn he :) , wa zouden jullie der van vinden as we nu is ne keer e zaalvoetbal wedstrijdje organiseren tussen de BeTa's, enfin as er hier genoeg voetballiefhebbers tussen zitten he, nie waar Zehra ;) :p
Laat me iet weten wa jullie der van vinden en als we nie me genoeg zouden geraken, kunnen we eventueel e wedstrijdje doen tegen de DuTa (Holland)... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Nu da we hier toch me voetbal bezig zijn he :) , wa zouden jullie der van vinden as we nu is ne keer e zaalvoetbal wedstrijdje organiseren tussen de BeTa's, enfin as er hier genoeg voetballiefhebbers tussen zitten he, nie waar Zehra ;) :p
Laat me iet weten wa jullie der van vinden en als we nie me genoeg zouden geraken, kunnen we eventueel e wedstrijdje doen tegen de DuTa (Holland)... |
Ik doe mee |
|
|
| SilentEagle |
| Dat zou TE bangelijk zijn... Noord Limburg tegen Zuid Limburg... :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ik doe mee |
count me in =) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Euhm, ik zal jullie wel komen aanmoedigen :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nyah
Euhm, ik zal jullie wel komen aanmoedigen :p |
Ik ook, of samen met ei scheidsrechter spelen ;) |
|
|
|
|