|
De Offtopic Thread (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| Ik weet niet hoeveel ik vebruik bij skynet, maareuh het zal wel niet teveel zijn, dus I don't care :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik weet niet hoeveel ik vebruik bij skynet |
Dat kunt ge hier checken. Ik HAAT het systeem van de vloeiende meter dat ze bij Telenet gebruiken en ben daarom heel blij dat ik hier thuis ook Skynet heb. |
|
|
| Pier |
| idd cygnus, systeem van skynet rox :eyespop: |
|
|
| Gladius |
wa is der dan zow anders aan?
btw, hoi Pier, welcome m8 =)
-Glad |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
wa is der dan zow anders aan? |
Elke 1ste van de maand wordt uwe teller op 0 gezet.
Ge moogt 10GB per maand afhalen (down & up samen) en als ge over uwe limiet gaat dan worde op smallband gezet tot de volgende maand. Ge kunt dan nog altijd wat bijkopen (pakketjes van 5GB voor 5€).
Stel nu dat ge op 25 juli over uw 10GB gaat, dan zit ge dus tot de 1ste augustus op smallband (=6kb/s download, upload blijft 16kb/s).
Skynet werkt ook zo dat uw internetsessie 36u maximum mag duren en uw internetconnectie wordt pas van breedband naar smallband omgezet nadat de connectie verbroken is.
Degenen met een crimineel mastermind hebben het idee ondertussen al lang door, maar ik zal het toch nog uitleggen voor de brave mensen hier op't forum :D
Bijvoorbeeld : Stel dat uwe teller op 31 juli, 's morgens, op 9.9GB staat (ge moet er een beetje naartoe werken;)). Ge begint dan te downloaden als een beest, zodat ge tegen de avond 15GB binnen hebt gehaald, om dan om 23u vlug even de connectie te verbreken. Een paar minuten daarna ga je terug op internet, uiteraard zit je dan op smallband ;) Je wacht nog effe tot na middernacht, disconnect&reconnect en je hebt je volle snelheid terug.
Een heel handig systeem vind ik, vooral als je graag eens een filmpje afhaalt. Je queuet door de maand wat je wil en start de downloads op het einde van de maand.
Ps : Dag Pier  |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Elke 1ste van de maand wordt uwe teller op 0 gezet.
Ge moogt 10GB per maand afhalen (down & up samen) en als ge over uwe limiet gaat dan worde op smallband gezet tot de volgende maand. Ge kunt dan nog altijd wat bijkopen (pakketjes van 5GB voor 5€).
Stel nu dat ge op 25 juli over uw 10GB gaat, dan zit ge dus tot de 1ste augustus op smallband (=6kb/s download, upload blijft 16kb/s).
Skynet werkt ook zo dat uw internetsessie 36u maximum mag duren en uw internetconnectie wordt pas van breedband naar smallband omgezet nadat de connectie verbroken is.
Degenen met een crimineel mastermind hebben het idee ondertussen al lang door, maar ik zal het toch nog uitleggen voor de brave mensen hier op't forum :D
Bijvoorbeeld : Stel dat uwe teller op 31 juli, 's morgens, op 9.9GB staat (ge moet er een beetje naartoe werken;)). Ge begint dan te downloaden als een beest, zodat ge tegen de avond 15GB binnen hebt gehaald, om dan om 23u vlug even de connectie te verbreken. Een paar minuten daarna ga je terug op internet, uiteraard zit je dan op smallband ;) Je wacht nog effe tot na middernacht, disconnect&reconnect en je hebt je volle snelheid terug.
Een heel handig systeem vind ik, vooral als je graag eens een filmpje afhaalt. Je queuet door de maand wat je wil en start de downloads op het einde van de maand.
Ps : Dag Pier |
Idd, ik ben wreed content dat ik adsl heb. Als ik terugdenk aan die tijd van isdn  |
|
|
| Pier |
hoi mensen :crazy:
ik heb die taktiek van cygnus ook es geprobeerd maar toen had ik te laat gedisconnect (en paar uur na middernacht)
en toen hebbe die d*ckheads van skynet gewoon de overschot bij de volgende maand geteld! (zo'n 3 gig toen ^^)
en het principe van die volumepacks is helemaal mooi. je besteldt die gewoon op het internet, komt automatisch op de rekening, en als je die op 1 maand niet helemaal gebruikt hebt, dan hou je die gewoon voor de volgende en dan weer de volgende etc... |
|
|
| Gladius |
jah lijkt wel geen slecht systeem, hoewel ik bij teleslet eigenlijk niet te hard mag klagen. 1gb bijkopen kost ook maar 1€, en ik download toch geen films, alleen maar muziek (hub).
doorgaans is kabel toch nog altij sneller eh =>.
-Glad |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Gladius
doorgaans is kabel toch nog altij sneller eh =>.
|
True!!! ;) |
|
|
| Dark Apostle |
Ik zit nu al aan 0.12 GB, genoeg ruimte nog om mee te werken :d
Vorige maand ma 2 GB gebruikt, ben zuinig hé :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
True!!! ;) |
Ik heb onlangs een liveset van de hub gehaald in 5min, tegen zo'n 200kbps -> the power of t3! (ik niet die kerel) |
|
|
| tor8024 |
^^ inderdaad die is megasnel
er is ook een noor op de hub bij wie je makkelijk 300 tot 400kbps haalt, settepotet heet hij denk ik.. maar jammer genoeg heeft hij lang niet altijd de meest recente platen.. :( |
|
|
|
|