|
De Offtopic Thread (pg. 239)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Donna fuiven tell me about it, paar maand geleden donna fuif in essenbeek, rond 3 uur toegekomen, pas die tent binnen, vlam ik had het zitten :o Kwam er ineens een griet achter mij aanlopen (vraag me ni hoe oud ze was, ik wil het ni weten). Constant in mijn gat aan knijpen en met haar borsten tegen mijne rug aan rubben.
Ow boy twas weer neki conge zenne, ze laten direct de ganse kindercrèche los :rolleyes:
edit: ik zie me al thuiskomen, hey ma ik stel je men nieuwe vriendin voor en ze is 13 :rolleyes: :p :o |
waarom gaat ge dan ook naar een donnafuif:p
en ivm die 13-jarigen: das idd erg dat die al bij bosjes beginnen uit te gaan.
in mijnen tijd was da nog allemaal anders!!:D |
|
|
| Meltoz |
| Ondertussen al ff geleden da'k nog naar e fuif geweest ben... Reden begin mij daar serieus oud (en ben nog maar 23) te voelen op zo'n fuiven,waar gaat da naartoe... :nervous: :( |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Ondertussen al ff geleden da'k nog naar e fuif geweest ben... Reden begin mij daar serieus oud (en ben nog maar 23) te voelen op zo'n fuiven,waar gaat da naartoe... :nervous: :( |
hehe, ik ben net 20 geworden en ik begin mij ook veel te oud te voelen op gewone fuifkes...
ik begon maar op mijn 15de naar fuiven te gaan... tegenwoordig is het echt erger geworden met die pubers. |
|
|
| BelgianGuru |
| Wow waar leven jullie ? Bij ons zijt ge op uw 17 al te oud om naar een fuif te gaan :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ben ook maar 20, en ik voel me bij ons int jeugdhuis al een ouwe zak tegenwoordig, met al die net-16-jarigen...:nervous: |
|
|
| Pumaz |
| Idem, en ik mag zelfs geen prog meer draaien door klachten van hen :whip: |
|
|
| TOR |
ik maak helemaal geen probleem rond die leeftijd.
op non-trance fuiven drink ik mij te pletter dus ik besef het toch niet ;) |
|
|
| Pumaz |
| Hmm, ik trek het mij juist meer aan als ik zat ben, maar kom. Ik ga trouwens waarschijnlijk opstappen in het jeugdhuis, noem me egoistisch maar ik wil echt niet crappy cheese draaien omdat het breezer-volkje dat wil :whip: |
|
|
| TOR |
| ^ ik dacht dat je overeengekomen was dat je mocht draaien waar je zin in had, op voorwaarde dat je iets vroeger op de avond aantrad? |
|
|
| Pumaz |
| Dat was idd zo niet zo lang geleden, maar die breezer-meisjes komen al vroeg binnen (ze mogen niet laat uitgaan van mama :rolleyes: ) en willen dan al Traffic en co horen, dus moest ik mij weer aanpassen van de baas. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
ik maak helemaal geen probleem rond die leeftijd.
op non-trance fuiven drink ik mij te pletter dus ik besef het toch niet ;) |
hehe, ook wel waar: als ik nu nog naar een fuif te velde ga (streek v torhout-ichtegem-koekelare) is dat enkel nog om mij met een bende maten te bezatten:) |
|
|
| Kaidreas |
| hahaha, wete pumaz gewoon tegen u baas zegge dat ie zen traffic steekt waar het zonlicht nie schijnt, we beginnen gewoon ons eigen club. en we noemen het Progress! maar dat niet alleen, de club moet overdag kunnen fuctioneren als platenzaak/ eetgelegenheid/restaurant. ik heb al een idee hoe het er gaat uitzien, ongeveer zoals club asta, maar beter uitgewerkt. |
|
|
|
|