|
De Offtopic Thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
ik heb net een fruitsla gegeten met stukjes aardbei, beer, druif en mango gegeten. *neemt zijn gsm vast en legt hem terug neer* Ik heb net mijn GSM vastgenomen en terug neergelegd ziede :D
Ah een raam.
-EDIT- het was niet de GSM maar de vaste telefoon, sorry voor het ongemaak *steekt papier in zijn printer* |
dank u voor de hoofdpunten uit het journaal, 'k heb het gemist vandaag.. |
|
|
| Belgian Bonzai |
ik heb net een fruitsla gegeten met stukjes aardbei, beer, druif en mango gegeten. *neemt zijn gsm vast en legt hem terug neer* Ik heb net mijn GSM vastgenomen en terug neergelegd ziede :D
Ah een raam. |
Ik heb net mijn lief gebeft :D
...wat deze topic een verrassende wending geeft, niet? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ik heb net mijn lief gebeft :D
...wat deze topic een verrassende wending geeft, niet? |
Kweeni, we waren allebei aant slurpen? :D
het is wel vroeg om deze intelectuele praat te verkopen
ah nog een raam |
|
|
| tor8024 |
ah nog een raam |
nu je het zegt, ik zie er ook een.. 't is waarschijnlijk een invasie van ramen! :nervous: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Oei, bij jullie ook al :nervous: |
|
|
| tor8024 |
| ik denk dat we best de civiele bescherming bellen.. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by tor8024
ik denk dat we best de civiele bescherming bellen.. |
Roep de gepensioneerde postbodes vereniging maar want dat raam staat al open en mijn fruitsla is op. |
|
|
| CygnusX |
| Gelukkige zondag! |
|
|
| Dark Apostle |
Ik hoop zo hard dat buiten die van het Hollands niet al teveel TA'ers Nederlands kunnen en hier komen lezen, want die verklaren ons gewoon krankzinnig.
BTW ik heb mijn raam gedood, de boot wou niet in de eend, het zal de hond leren nah!:crazy: |
|
|
| Tiger777 |
Ik hoop zo hard dat buiten die van het Hollands niet al teveel TA'ers Nederlands kunnen en hier komen lezen, want die verklaren ons gewoon krankzinnig.
|
Alleen de hollanders? ;)
De laatste posts tonen hoe ge over een discutie over een fruitslaatjes terecht kunt komen bij een invasie van ramen. Dat is nog nooit ergens gezien, EEN UNICUM! (denk ik) |
|
|
| eieregooie |
| Op het jeugd hockey toernooi in Schiedam speelde de keepster van Ring Pass vandaag de finale in de spits. omdat het te warm was om zo'n keepers pak te spelen werd de wedstrijd dus zonder keepsters gespeeld... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Op het jeugd hockey toernooi in Schiedam speelde de keepster van Ring Pass vandaag de finale in de spits. omdat het te warm was om zo'n keepers pak te spelen werd de wedstrijd dus zonder keepsters gespeeld... |
Hoe het de wedstrijd ipv een wedstrijd?????? |
|
|
|
|