|
De Offtopic Thread (pg. 178)
|
View this Thread in Original format
| lievez |
hahaha /me gets popcorn en cola :D
btw nu de steven zijn gedacht gezegd eeft wettet hoe em erover denkt :D. dan moetem nimme rond de pot draaien :) |
|
|
| FredNova |
plaats genoeg voor iedereen op deze planneet, en in ons land en op dit forum...
al een geluk dat smaken verschillen tzou hier anders pokke saai zijn
"wel beste kijker dat was het dan voor vandaag, nog een fijne nacht en graag tot morgen"
make peace, not war |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by FredNova
plaats genoeg voor iedereen op deze planneet, en in ons land en op dit forum...
al een geluk dat smaken verschillen tzou hier anders pokke saai zijn
"wel beste kijker dat was het dan voor vandaag, nog een fijne nacht en graag tot morgen"
make peace, not war |
a wise man has spoken ... *ugh* *vredespijpje*
[yoda] making peace you can my young padawan :) [/yoda] |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
1. Da geef ik toe
2. Dus omdat iets een award gekregen heeft is het dan commericieel? Die mensen kozen daar ook ni voor om genomineerd te worden he, so what als iemand vind dat hun films goed zijn? Is dat niet de bedoeling? En ik zei niet dat ik 'speciaal' was, ik gebruikte die woord om de films te omschrijven omdat Benny dat met die woord deed.
3. Je begrijpt dan duidelijk geen sarcasme als er geen daarvoor voorziene smilie gebruikt word...
4. Het enige wat ik hieraan kan zeggen is I DON'T GIVE A |
1. dan snapt ge ook waar al de frustraties zijn begonnen
2. het ging me vooral om de 'ik kijk voornamelijk naar speciale films, niet-commerciele dingen' mentaliteit. Kijk, als ge zelf naar al die acteurs kijkt van die films, dan WEET ge dat dat commerciele films zijn. Dan WEET ge dat de bedoeling is geweest om te verkopen. OK er zitten heel deftige films tussen, maar ik verdraag de hele "niet commercieel" mentaliteit niet. Dat is zoiets van 'ik ben superieur', of zo komt het tenminste over.
3. fair enough, als het dan oprecht sarcastisch zou bedoeld zijn, my bad, dan geef ik mijn fout toe ;)
4. ook fair enough, ik zeg gewoon mijn ongezouten mening :)
@ zehra: ik erger me ook mateloos aan dingen die gij doet/zegt, maar daarom geef ik daar toch ook niet constant commentaar op? :) Ik ga pas écht commentaar geven wanneer het té wordt, zoals ik het 'gestoef' van Pumaz de laatste tijd té vind. Dat is mijn mening, en ook mijn meningsuiting. Dat is iets tussen Pumaz en ikzelf, en ik vind niet dat gij u daarmee te moeien hebt.
Als ge mijn gevoel voor humor ni leuk vindt, goed voor u, maar daar zult ge gewoon mee moeten leren leven.
Waarom zou ik zeggen dat ik iemand niet kan uitstaan als dat niet het geval is. Ik heb al veel zinnige dingen gelezen in Pumaz zijn posts, en ik vond het ne sympathieke kerel op AIB. Feit is gewoon dat het me enorm ergert wanneer iemand effe té hard over zichzelf ligt te stoefen (en dat duidelijk niet sarcastisch bedoeld is... of niet duidelijk sarcastisch bedoeld), en in eerste instantie probeer ik dat dmv sarcastische opmerkingen duidelijk te maken. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Liever dat dan dat ik moet zeggen "pumaz, ik kan je niet uitstaan", want dan is er "no way out" en da is dan zelfs zonder reden. Als ik sarcastische opmerkingen maak dan is dat mijn manier om frustraties te uiten. Wanneer dat uiteindelijk overgaat is er niets meer aan de hand.
Simpel, niet? |
|
|
| FredNova |
change the channel Marge!
no offence, ik heb denk ik met niemand problemen, maar ik zou de discussie gewoon laten, is toch eindeloos en haalt niks uit
'leef naast elkaar, uw wegen die u bewandeld hoeven niet te kruisen'
tot hier deze lezing |
|
|
| lievez |
| oe lang hebde da uitgehouden in de klooster school ? :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
1. dan snapt ge ook waar al de frustraties zijn begonnen |
Frustraties? Van u? Door mij? :stongue:
| quote: | | 2. het ging me vooral om de 'ik kijk voornamelijk naar speciale films, niet-commerciele dingen' mentaliteit. Kijk, als ge zelf naar al die acteurs kijkt van die films, dan WEET ge dat dat commerciele films zijn. Dan WEET ge dat de bedoeling is geweest om te verkopen. OK er zitten heel deftige films tussen, maar ik verdraag de hele "niet commercieel" mentaliteit niet. Dat is zoiets van 'ik ben superieur', of zo komt het tenminste over. |
Ik voel mij echt niet superieur hoor, maar als het zo overkomt, mijn excuses. Ik zit nu al 5 jaar in het kunstonderwijs (eerst secundair en nu hoger), misschien zit dat er voor iets tussen, die mensen pushen u naar 1 ding om u weg te trekken van een ander. Er zitten vaak idd bekende mensen in die films, maar hoofdzakelijk zijn die dan ook bekend omdat ze goed zijn (Brad Pitt bijvoorbeeld mag nog zoveel in de pers staan, ik kan aan niet veel denken dat ik van hem niet goed vind)
| quote: | Dat is iets tussen Pumaz en ikzelf...
Waarom zou ik zeggen dat ik iemand niet kan uitstaan als dat niet het geval is. Ik heb al veel zinnige dingen gelezen in Pumaz zijn posts, en ik vond het ne sympathieke kerel op AIB. Feit is gewoon dat het me enorm ergert wanneer iemand effe té hard over zichzelf ligt te stoefen (en dat duidelijk niet sarcastisch bedoeld is... of niet duidelijk sarcastisch bedoeld), en in eerste instantie probeer ik dat dmv sarcastische opmerkingen duidelijk te maken. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Liever dat dan dat ik moet zeggen "pumaz, ik kan je niet uitstaan", want dan is er "no way out" en da is dan zelfs zonder reden. Als ik sarcastische opmerkingen maak dan is dat mijn manier om frustraties te uiten. Wanneer dat uiteindelijk overgaat is er niets meer aan de hand.
Simpel, niet? |
Er zat wel veel sarcasme in, maar ik geef toe, niet helemaal...
Ik weet uit ervaring dat mensen mij verkeerd interpreteren en het is hier de laatste tijd ook niet anders geweest. Wie mij beter kent weet dat ik eerder zelfvertrouwen heb dan arrogant te zijn, maar het wordt dus vaak misbegrepen. Misschien geeft een van de betas die ik beter ken mij hierin gelijk, want er hebben sommigen het vlakuit tegen mij gezegd...
Ik hoop dat bij deze 'ons probleem' voor het merendeels opgelost kan zijn, ik erger mij niet echt aan u maar aan de situatie waarin wij ons bevinden.
En ik zal vanaf nu letten op wat ik post ;) |
|
|
| Pumaz |
Ok, die verplaatsing was te verwachten :D
Benny's doing his job  |
|
|
| Wildfir3 |
Idd.
Nuja, zolang je maar snapt dat het niets persoonlijks is pumaz, 't werd me gewoon teveel. De examens zullen er ongetwijfeld ook iets mee te zien hebben, maar goed :)
No hard feelings van mijn kant dus |
|
|
| pooley |
Ik was dus 1 van die anderen waar stef het over heeft.
Maja laten we deze discutie niet opnieuw voeren, let's bury it.
grouphug |
|
|
| Nyah |
Lol, ik kom ook eens een dagje niet kijken opt forum :toothless Weer wat gemist, lees ik :D
Anyways, ik sluit me aan bij Frednova
| quote: | | plaats genoeg voor iedereen op deze planeet, en in ons land en op dit forum... |
En het is nogal logisch dat iedereen anders in mekaar zit...
De één is bescheiden, de ander loopt ermee te koop, tja... Dat aanvaarden is all we can do :tongue2 |
|
|
| TOR |
de beste mentaliteit is nog steeds: I DON'T GIVE A
tenslotte is dit maar het internet en niet het dagdagelijkse leven.... (ook al is dat ook mijn mentaliteit in het dagdagelijkse leven) :p :o |
|
|
|
|