|
De Offtopic Thread (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| Ha die bas en is er al een datum vasgesteld wanneer je weer verscheept wordt naar nederland :D Just kidding ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ha die bas en is er al een datum vasgesteld wanneer je weer verscheept wordt naar nederland :D Just kidding ;) |
Ja hoor, 30 januari (heel misschien 31 maar zeker niet later).. Nog twee weken dus..
Ik zal hier af en toe jullie wel blijven irriteren hoor, en met Mayday ben ik waarschijnlijk sowieso terug in Belgie. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by basd
Ja hoor, 30 januari (heel misschien 31 maar zeker niet later).. Nog twee weken dus..
Ik zal hier af en toe jullie wel blijven irriteren hoor, en met Mayday ben ik waarschijnlijk sowieso terug in Belgie. |
Ach irritant is het niet hoor, gebeurd er hier nog iets teminste ;) |
|
|
| Miss Z |
Ach irritant is het niet hoor, gebeurd er hier nog iets teminste ;) |
:D iets = grappige conversaties...
voor mijn part mag je altijd in belgië blijven wonen basd. heb gene last van u :D en we need people like you! :p:p:p
doet me denken aan die film van Al Pacino: Scarface! "You need people like me! I'm the bad guy!" en ook volgende zin: "I always tell the truth... even when I lie" :stongue: hehehe funny :D |
|
|
| basd |
:clown:
zijn er toevallig mensen die plannen hebben om naar Mayday te gaan? Zie ik ook eens wat mensen van hier..
(ik heb mr Michel's SMS nog steeds niet ontvangen, bijna twee maanden nadat ie verzonden is :) ) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
depends offer nog wat goeie dj namen komen (pvd :p)
nuja kzie wel, aib wordt het sowieso al denk ik |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by basd
:clown:
zijn er toevallig mensen die plannen hebben om naar Mayday te gaan? Zie ik ook eens wat mensen van hier..
(ik heb mr Michel's SMS nog steeds niet ontvangen, bijna twee maanden nadat ie verzonden is :) ) |
bwa kdenk dat ik wel ga gaan! hangt eigenlijk van de line-up af :) als pvd komt, ga ik wel... :):):) we zullen wel zien zeker! we kunnen wel een meetingske houden daar :D dan ziet ge me nog eens int echt...
"wuahahahha be scared, be very scared... :D" - evil voice - |
|
|
| basd |
Ik schrik niet gauw van mensen hoor :p
Ben zeker wel van plan te gaan.. Of de line-up moet me helemaal niet aanstaan.. Aan de sfeer zal het niet liggen want die is me die twee feesten die ik in Belgie heb meegemaakt zeer goed bevallen!
Uiteraard heb ik wel mijn wensen voor de line-up.. IK WIL BEYER EN LEKEBUSCH WEER BACK2BACK ! Niet dat dat gaat gebeuren maar okee..
We zullen zien.. |
|
|
| Eagle` |
| waarschijnlijk wordt het Ian van Dahl en Sliver ofzo :p |
|
|
| Miss Z |
waarschijnlijk wordt het Ian van Dahl en Sliver ofzo :p |
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :(
pls god... let it be MILK INC mmmmmmm :D die regi is wel een lekkere gast hoor :D $
:rolleyes: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Miss Z
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :(
pls god... let it be MILK INC mmmmmmm :D die regi is wel een lekkere gast hoor :D $
:rolleyes: |
lach daar niet mee!!! tis zo al erg genoeg met zijn bochel |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Buoyant
lach daar niet mee!!! tis zo al erg genoeg met zijn bochel |
:nervous: sorry...
I'll be back someeee dayyyyy (moet gaan leren mah muziek hier is zalig en ja... tgaat gewoon niet, hier opstaan :() |
|
|
|
|