|
De Offtopic Thread (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
ik vind punk een zalige plaat!
burned with desire daarentegen :rolleyes: |
ik vind beide oerslecht :toothless |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zat hier wat te rotzooien met men vinylplaten, ik hoor plots een doffe knal en guess what ?
men kast met de zon 200 sus en wis strips geeft er hier net de brui aan :rolleyes: |
die kast kon het nimeer aanhoren so she killed herself :D |
|
|
| Miss Z |
| vandaag opt werk ganse tijd donna moeten aanhoren... pfff ing examens! weer thuis dit weekend! :( |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| wazzet dan geen r&b night? :p |
|
|
| Miss Z |
| normaal wel... mah liever donna dan rnb :nervous: (daar draaien ze ook wel rnb mah nie zo veel) dat meisje waar ik mee samenwerk had geen cd's bij :p pech voor haar mah dan wordt het donna :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| ach donna, dan krijgt ge toch nog tenminste dat éne trance liedje van die éne trance dj te horen hé :D |
|
|
| Miss Z |
nee geloof het of niet mah die hebben ze dus vandaag nie gedraaid... veel oude platen! :)
mah morgen gaat het anders zijn :) dan ist trance-night :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
ach donna, dan krijgt ge toch nog tenminste dat éne trance liedje van die éne trance dj te horen hé :D |
Tijs - Traffiek?
DJ Sammy - Sunlight?
DJ Sammy - The Boys Of Summer? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
btw waarom vindt iedereen punk een rukplaat. |
Je moet iets doen om de pijn te verzachten tijdens het moeten aanhoren van die schijf :p |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Zehra
nee geloof het of niet mah die hebben ze dus vandaag nie gedraaid... veel oude platen! :)
mah morgen gaat het anders zijn :) dan ist trance-night :p |
yeah right :rolleyes: wa blijkt nu... dat meisje waar ik mee samenwerk is dus 'zogezegd' ziek. komt er iemand anders in haar plaats werken...
nadeel: ik kan geen cd's opzetten :whip:
voordeel: fijne vrouw die invaller :D was heel gezellig! (btw twas een hollands :D;)) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| haha ben hier nog is naar tiesto in concert aant luisteren... andain, jongejonge, hoe vals kunt ge zingen :) |
|
|
|
|