|
De Offtopic Thread (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Ik heb hem ook nodig.
Heb me tt's besteld en moet wachten op zijn mixer :)
Hope ndat ze al wegzijn anders beetje langer wachten dan maar.
Tis niet het einde van de wereld ! :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | | je bent je tweede deli vergeten Gladi |
om dit maar even in het offtopic forum te zetten; het is wel degelijk HIDELIHO ze eagle =).
harde bewijs |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Ik heb hem ook nodig.
Heb me tt's besteld en moet wachten op zijn mixer :)
Hope ndat ze al wegzijn anders beetje langer wachten dan maar.
Tis niet het einde van de wereld ! :p |
En mijn Sincere, Truly en ei als je dit leest,blackhole smapler mag je er ook wel bij doen :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Effe serieus: iemand ook al gehad dat hij een hele tijd geen interesse/fun meer had in het draaien? 'k ben nu al een maand ofzo bijna ni aan mijn draaitafels geweest en als ik er dan toch es aan kom ben ik het na een kwartier beu, ik kan mij er niet helemaal in uitleven, 'k weet ni wat het is, maar kvind het wel heel erg scary en no fun at all... it's like i'm not having any fun anymore.
'k hoop da da snel over gaat |
|
|
| pooley |
stress - examens - komt wel terug denk ik
change the style ofzo :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Effe serieus: iemand ook al gehad dat hij een hele tijd geen interesse/fun meer had in het draaien? 'k ben nu al een maand ofzo bijna ni aan mijn draaitafels geweest en als ik er dan toch es aan kom ben ik het na een kwartier beu, ik kan mij er niet helemaal in uitleven, 'k weet ni wat het is, maar kvind het wel heel erg scary en no fun at all... it's like i'm not having any fun anymore.
'k hoop da da snel over gaat |
alles gratis weggeven, zit echt nisk anders op ;) Nah komt wel weer hoor heb da ook soms :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
alles gratis weggeven, zit echt nisk anders op ;) Nah komt wel weer hoor heb da ook soms :) |
Redelijk normaal. Na nen tijd hebt ge alles gezien/gehoord/gedaan. Koop na uuw examens nog eens een paar kilo vinyl, en de goesting zal vanzelf terugkomen! :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Redelijk normaal. Na nen tijd hebt ge alles gezien/gehoord/gedaan. Koop na uuw examens nog eens een paar kilo vinyl, en de goesting zal vanzelf terugkomen! :p |
Wat moet die jongen nu doen met een paar kilo vloerbekleding :D :crazy: :toothless
Maak u geen zorgen, morgen is mijn laatste examen :p |
|
|
| Eagle` |
| zeg je moet bij OD nu registreren, om kunnen platen voor te beluisteren, ik vul men adress in, telefoonnummer en gans de rotzooi, maar krijg steeds zelfde prob als: adress box is required terwijl het wel degelijk ingevuld is :conf: Iemand zelfde prob |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zeg je moet bij OD nu registreren, om kunnen platen voor te beluisteren, ik vul men adress in, telefoonnummer en gans de rotzooi, maar krijg steeds zelfde prob als: adress box is required terwijl het wel degelijk ingevuld is :conf: Iemand zelfde prob |
MWOEHAHAHAHA
fear the errors of OD at the moment :) ze zijn nog aan die site aan het werk, tis effe een puinhoop..
gelukkig had ik al lang een account :p |
|
|
|
|