|
De Offtopic Thread (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Sorry maar ik vind dat er toch enkele zijn die dit te serieus opnemen.
Maar sta er ook ff bij stil dat IK niet de persoon ben die deze prentjes gemaakt heeft he!! 'Don't shoot the messenger' zoals ze zeggen.
In ieder geval, als er mensen gekwetst zijn door mijn post wil ik me daarvoor excuseren, was mijn bedoeling echt niet.
Ik zag dat ene prentje van Nijntje & M. Jackson en werd daarmee herinnerd aan de prentjes v Nijntje die ik nog ergens op m'n pc staan had en heb die dan in een rapke gepost en verder echt niet zitten bij nadenken...
En dan nog for the record; Ik ben geen racist!!! Ik woon in Gent & heb verschillende turkse & marokkaanse vrienden waar ik HEEL goed mee overeenkom. Hell, ik heb zelf aangetrouwde turkse familie! Dus daarover wil ik echt wel niks horen.
Denis. |
amai, wat een heisa is dat toch allemaal...
tis wel wat overdreven, die reacties, vind ik...
P.S.: Dus vanaf nu mogen ook geen domme belg/domme hollander grapjes meer, he, anders is hier iedereen beledigd :p |
|
|
| pooley |
| Héhé zo hard gelijk :) |
|
|
| Eagle` |
euh fus pall, is it just ing me of draait dat filmpie ondersteboven af :conf:
Homer still is tah man trouwens :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| ligt aan u denk ik |
|
|
| Miss Z |
kwou er eigenlijk niet WEER over beginnen mah na dit moet ik wel ff zeggen...
| quote: | Originally posted by Nyah
amai, wat een heisa is dat toch allemaal...
tis wel wat overdreven, die reacties, vind ik...
P.S.: Dus vanaf nu mogen ook geen domme belg/domme hollander grapjes meer, he, anders is hier iedereen beledigd :p |
als het nu een domme turk of marokkaan of allochtonen mop was geweest... dan heb je gelijk nyah! die prentjes kan je echt niet vgl'en met een domme belgen mop hoor! :rolleyes: (vraag me af of je die had gezien btw)
. (punt dus... voor de rest zeg ik niks meer over dit onderwerp!) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
manman hierjust weer iet meegemaakt... om negen uur komter ene op ALLE bellen duwen op kot. Der gaat ene open doen, blijkt het ne zatte neger te zijn die op zoek is naar paul (toeval: mijne kotbaas noemt paul, en die woont hier beneje).
Anyway, kotgenoot laat dieje binne en komt terug na boven op zijn kot. Twee minuten later wordt er op elke deur in de gang geklopt, probeert dieje elke deur open te doen (mijn deur is altijd op slot omwille van die van hiernaast die hier anders om de twee minuten binnevalt :p).
Uiteindelijk, nadat da maar blijft duren, ik me dieje kotgenoot na beneje, dieje gaan buitenzwieren ma dieje wou maar ni buiten. Nen helen tijd op staan in praten, bleek dattem nen andere paul moest hebben. Dan begon hij nog te schooien voor tabak en zei em dattem geen geld had (stonk uren in de wind na den drank dus zal alles opgezopen hebben). Uiteindelijk toch buitengezet, al een sjans :P
:eyes: wat een avontuur :haha: |
|
|
| basd |
Dat soort dingen hoort er wel een beetje bij he, met het wonen op kamers (of 'op lot', zoals jullie dat zeggen :))
Toen ik nog op een studentenflat woonde (ben net voor ik naar Belgie ging verhuisd) kwamen er ook wel eens rare snuiters over de vloer hoor :) Niks mis mee, heb je tenminste wat te vertellen achteraf :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| myep op zich wel, maar als ge ne pc op kot hebt staan waar ge veel voor hebt gewerkt en een dj installatie met alles derbij van een 100 000fr, dan zijt ge toch ni direct te vinden voor weirdo's die zomaar ff overal proberen binnen te raken :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by basd
Dat soort dingen hoort er wel een beetje bij he, met het wonen op kamers (of 'op lot', zoals jullie dat zeggen :))
|
'Op kot' zult ge bedoelen :) |
|
|
| basd |
Uiteraard, het was bij mij ook een goede gewoonte alles op slot te doen (zeker aangezien de deur van de slaapkamer direct aan buiten grensde, en iedereen buitenom moest om in de woonkamer te komen).
Je hebt dan niet echt toezicht op wie er allemaal langsloopt en zo, en dan ga je je deur wel op slot doen :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by basd
Uiteraard, het was bij mij ook een goede gewoonte alles op slot te doen (zeker aangezien de deur van de slaapkamer direct aan buiten grensde, en iedereen buitenom moest om in de woonkamer te komen).
Je hebt dan niet echt toezicht op wie er allemaal langsloopt en zo, en dan ga je je deur wel op slot doen :) |
Ik had eerst de gewoonte m'n deur niet op slot te doen, ook als ik wegging. Dat heb ik afgeleerd toen ze een keer alles in een kamer op mijn verdieping ondersteboven hebben gezet toen die jongen weg was : boeken, kasten, ... zelfs de microgolfoven en het bed :stongue: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik had eerst de gewoonte m'n deur niet op slot te doen, ook als ik wegging. Dat heb ik afgeleerd toen ze een keer alles in een kamer op mijn verdieping ondersteboven hebben gezet toen die jongen weg was : boeken, kasten, ... zelfs de microgolfoven en het bed :stongue: |
:)
Mooier is nog om alles wat normaal op de vloer staat ondersteboven aan het plafond te spijkeren :)
Niet dat dat bij mij ooit gebeurd is maar het is allicht een idee he :) |
|
|
|
|