|
De Offtopic Thread (pg. 260)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Kzal proberen ma da zal wa te groot zijn ofwel bij ne vriend vragn dat em die ff host.
Den deze is kersvers Animatieverantwoordeljke(statuten) in ons jeugdhuis.
Jochei |
|
|
| CygnusX |
De laatste ID Contest bevat heel veel house, misschien iets voor sommige Beta's?
Ik heb er nu een zestal, na wat zoeken geraak ik misschien nog tot maximum 10. |
|
|
| Eagle` |
mental note: check uwen bek of er nog tomatesaus aanhangt voor ge gaat pasfoto's trekken voor u busabonnement :rolleyes: :p
ow boy deze was weer priceless ;) |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Eagle`
mental note: check uwen bek of er nog tomatesaus aanhangt voor ge gaat pasfoto's trekken voor u busabonnement :rolleyes: :p
ow boy deze was weer priceless ;) |
nu moet ge wel elke keer als ge op de bus stapt tomatensaus op uw gezicht hebben, anders lijkt ge niet op uwe foto |
|
|
| Dark Apostle |
| Na heel vriendelijk te zijn geholpen aan het secretariaat heb ik besloten om mijn schup af te kuisen bij Lessius, vanaf morgen ben ik KdG-er o/ |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
vanaf morgen ben ik KdG-er o/ |
Mijn zusje ook... |
|
|
| pooley |
Wat een leuke dag weer, kom ik thuis na een avondje plakken voor de fuif, hey hoi weet je wat, onze jongste/liefste/zachtste/mooite kat is doodgereden plat voor de deur.
Dat moet de 2de zijn in 2 jaar...
for those that care and don't care, f o a d
:/ |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Ow, das jammer, R.I.P. :(
Het zag er nog zo'n lief beestje uit... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by pooley
Wat een leuke dag weer, kom ik thuis na een avondje plakken voor de fuif, hey hoi weet je wat, onze jongste/liefste/zachtste/mooite kat is doodgereden plat voor de deur.
Dat moet de 2de zijn in 2 jaar...
for those that care and don't care, f o a d |
Ow gast, sorry to hear... Kben zelf enorme dierenliefhebber, kan me voorstellen hoe ge u moet voelen :( |
|
|
|
|