|
De Offtopic Thread (pg. 247)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
De bovenstaande posts tonen duidelijk aan dat dries lijdt aan FAALANGST. Dries hier is héél onzeker over zijn kont. Deze foto: toont zèèr duidelijk aan dat hij zijn kont SLAAT. In psychiatrische termen duidt deze zenuwreflex op een duidelijke achteruitgang van de psychische stabiliteit van het slachtoffer, in casu: Dries. Hij wil zijn kont als het ware, straffen. Kan onze psycholoog Apostle hier geen verdere toelichting over geven?
| quote: | | LONG LIVE DOMINANT GENES...onze Darwin had toch gelijk, goeie genen zetten zich voort |
meester, meester, hoe komt het dan dat tiesto worlds #1 DJ is??? |
|
|
| Kaidreas |
^tiger. you're the man. nog nooit zo plat gelegen met het bekijken van men eigen kont.
btw is mijn gat niet te dik in die broek?
en me u psychologie praat.. ge zit er niet ver naast... spank me! :D |
|
|
| Tiger777 |
| euuh... :nervous: euhm... Ik doe niet aan behandelingen enkel aan vaststellingen. Vraag eens aan Apostle! :nervous: |
|
|
| Kaidreas |
ej nu moet ge ook nie terugkrabbelen.cure me or feel the wrath of my tralala of fire...
hehehe, een beetje teveel dungeons and dragons gespeeld den laatste tijd :D |
|
|
| Zehra |
| lol at tiger's post... kwacht geduldig op de bevindingen van Prof. dr. Dark Apostle :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wow leuk, zit ik toch wel lekker alleen op het forum zeker...
mwhahahaha (evil laugh)
time to abuse some smiley power
;) :o :rolleyes: :cool: :p :conf: :whip: :clown: :thepirate :stongue: :happy2: :haha: :crazy: :toocool: :gsmile: :wtf: :toothless :sadgreen: :p :eyes: :cool: :rolleyes: :D :eek: :clown: :whip: :disbelief :thepirate :nervous: :happy2:
mwhahaahhahaha (evil laugh²) |
*slaagt u rond u oren* trut zwijg, ik ben overal :p |
|
|
| Dark Apostle |
code: Run Psymode.exe
Na een grondige observatie van het observatie object moet ik tot de volgende theorie komen.
Door een gebrek aan affectie tijdens het groeien van het achterwerk heeft dit duidelijk een gebrek aan affectie gekend, die leide op zijn beurt tot een vrij groot schuldgevoel, onterecht echter, van zelf de veroozaker te zijn van het gebrek aan affectie.
Die heeft als gevolg dat het achterwerk de neiging heeft tot zelfstraffing. Omdat het achterwerk niet in staat is, door fysieke beperking, zich zelf te straffen, buiten miss vergassing, zal deze relaties aangaan met objecten die wel kunnen voorzien in de drank tot bestraffing.
In deze geval zien we een relatie met een arm en een hand. Hierdoor onstaat er een vrij ernstig vorm interobject dominantie tussen achterwerk-hand, hand-arm en achterwerk-arm, waarin het achterwerk vanuit zijn drang naar zelfbestraffing de onderdaninge rol zal spelen.
Het bewijs hiervoor is wanneer we de tijd nemen om een observatie te doen voor de leiderscapaciteiten van elk object.
De arm is duidelijk de Leader, hij bepaald wat de hand doet en waar en zorgt er tevens voor dat het achterwerk niet zal tegenwerken. Omdat het achterwerk vanuit zichzelf naar bestraffing verlangt zal deze nooit klagen, zelfs als de leader, in dit geval de arm te ver gaat.
De hand heeft hier een dubbele rol, het is zowel een follower als een leader. Het is een follower in de hoedanigheid dat het de leader volgt maar het zal op bepaalde punten ook zelf bepaalde houding aannemen zonder dat de leader hierom vraagt. Dit is uit zijn eigen aan de spierspanning in de hand. De hand kiest in hoevere het zich opspant of niet. In tegenstelling tot de arm probeert de hand echter niet het achterwerk te controlleren.
Het achterwerk is duidelijk alleen een follower. Het ondergaat de andere 2 objecten. Vooral t.o.v. de arm is er totale onderdanigheid merkbaar. het heeft nogtans alle mogelijkheden om zich weg te trekken uit deze onevenwichtige relatie, door de drang naar zelfstraffing zal deze dit niet doen wat leidt tot een gevoel overmacht bij de arm die vervolgens over een continue tijdsperiode de intensiteit zal opvoeren van de commando's die het aan de hand geeft ivm geweld tov het achterwerk.
code: end psymode.exe
code: run psydiagmode.exe
Tiësto is No. 1 doordat de enquetering door een onevenwichtige testgroep werd beantwoord. Om tot een degelijke uitkomst te komen moet de gemiddelde stemmer op de hoogte zijn van de verscheidene DJ's op de markt, de enquete stond echter open voor iedereen waardoor statistisch gezien de naam die het meest opvalt (zie ook figuur-achtergrond effect) het meest gekozen zal worden.
Tiësto is de meeste opvallende DJ globaal bekeken, daardoor zullen degeen die minder DJ's kenen meer geneigd zijn om voor hem te stemmen als No.1
Om tot een exacte rangorde te komen zou men alle DJ's een gelijk mediablootstelling moeten geven, wat onmogelijk is, van daar dat de DJ top 100 statistisch weinig waarde heeft, er zitten te veel fouten en de vraagstelling was ook niet gestandariseerd.
code: end psydiagmode.exe
|
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
vergassing, |
DUCK ! :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
vergassing |
Zweven daar nergens foto's van rond? |
|
|
| Pumaz |
| 2 goeie punten Rafic, ik geniet de laatste tijd echt veel van uw posts in deze thread, keep 'em coming :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
2 goeie punten Rafic, ik geniet de laatste tijd echt veel van uw posts in deze thread, keep 'em coming :) |
LOL, maar weet je wat erg is. Je vroeg om een psychologisch profiel van Dries en ik geef er een van zijn achterwerk :haha:
Ik ben ziek in mijn kop, ik weet het :toothless |
|
|
| Pumaz |
Ik ben ziek in mijn kop, ik weet het :toothless |
Dat zou alleszinds een verklaring zijn ;) |
|
|
|
|