|
De Offtopic Thread (pg. 279)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| ETA 1 dag till ehsal Fuse party, woeeeeeeeeeeeeeei :D |
|
|
| Kaidreas |
ik heb net iets creepy ontdekt.
Iedereen kent ongetwijfeld onze BETA-thug foto??? maar
was dit eigenlijk toeval? was dit eigenlijk niet allemaal gewoon een stiekeme waarheid van 2 personen, of misschien was het wel onbewust.
We zijn waarschijnlijk allemaal op de hoogte van jasper en zehra's love affair. maar stel, ze gaan trouwen en ze krijgen kinderen. de Eerste een jongen.. maar hoe gaan ze die noemen???? ws zal ie niet geintereseerd zijn in trance, and stuff. maar in Rnb.. hij begint gouden kettingen te dragen en praat zo'n een beetje gelijk jasper omdat ie tenslotte ook van't stad is. kortom welke naam zou dan beter zijn dan: LIL' Jay-Z als een meisje wordt misschien best beyonce :D (hahaha ik ben eigenlijk zoooooo grappig e) |
|
|
| Buoyant |
^das gvd een sterk verhaal man
kheb er ook zo 1:
vandaag op school geleerd over de buoyancy krachten (waar dus mijn nick ook vandaan komt), dit zijn opwaartse krachten in vloeistoffen ofzo
en nu het strafste , der zat een Beta in die formule :crazy: :eyespop: :crazy:
das toch om zot van te worden, niet? |
|
|
| Kaidreas |
hahahaha. oooooooomg I die.
amai dat was toch wel ff de wereld op zen kop. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Buoyant
^das gvd een sterk verhaal man
kheb er ook zo 1:
vandaag op school geleerd over de buoyancy krachten (waar dus mijn nick ook vandaan komt), dit zijn opwaartse krachten in vloeistoffen ofzo
en nu het strafste , der zat een Beta in die formule :crazy: :eyespop: :crazy:
das toch om zot van te worden, niet? |
NIETS is toeval...;)
En Dries: als we onze kleine Jay-Z noemen dan moogde gij peter zijn hoor! ;) :D |
|
|
| Kaidreas |
da wou ik horen se. twas eigenlijk allemaal onzin ze (weeral)
ik wil gewoon peter worden van ulle kinderen. hahahaha da gaan zo'n toffe kinderen worden :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
hahahaha da gaan zo'n toffe kinderen worden :D |
En ze krijgen goeie muzieksmaak met de paplepel ingegoten! :toothless |
|
|
| Eagle` |
al kinners op diee leeftijd, nondedieu ik zou men broek ter plekke volschijten als men vriendin over da onderwerp zou beginnen  |
|
|
| Jasperovitsj |
| Euhm, we zijn nu ook aant zwanzen hoor, kindjes op deze leeftijd zie ik ook nog niet echt zitten...:nervous: |
|
|
| Zehra |
| kzie ze ook nie zitten op latere leeftijd hoor :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nog tijd genoeg om u om te praten! :p :o |
|
|
|
|