|
De Offtopic Thread (pg. 118)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
Het is triest...als ik naar de Nederlandse charts kijk...en dan naar de Belgische....:nervous:
.......zo triest |
|
|
| pooley |
| Altijd zo geweest, zal altijd zo zijn. |
|
|
| Wildfir3 |
| omg en ik maar denken dat de videoclips van atrc en electronic malfunction slecht waren... die zijn top quality tegenover dit afgrijselijk monster ^^ |
|
|
| super-styleR |
clips must die
now. |
|
|
| eieregooie |
| Ach komop zeg... Deze valt idd wat tegen, maar er zijn ook best mooie clips! Loop nie zo te kankeren... |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach komop zeg... Deze valt idd wat tegen, maar er zijn ook best mooie clips! Loop nie zo te kankeren... |
Ja ok maar ik haat het als goede trance tunes helemaal verneukt worde + dan nog een slechte clip erbij en dan op school , jeugdhuis , ... aankom en moet aanhoren hoe goed dit liedje en clip wel niet is. :D |
|
|
| Tiger777 |
"heb je die clip van verkeer al gezien? Toch zalig!"
Bedoelt ge dat? ik begrijp u gevoelens totaal :haha:
Maar het is idd wel zo da der mooie clips zijn, ik denk daarbij eigenlijk spontaan aan chicane-saltwater, ik weet ni wa het is, ma die clip heeft mij ooit es geraakt. Die van ligaya is ook verrevan slecht. |
|
|
| TOR |
Saltwater is idd goed
ook Push - The Legacy
de andere Push clips lijken op niet veel (Strange World is nog te doen), maar The Legacy is echt fantastisch! |
|
|
| Eagle` |
| clip van sunburn is beetje gelijkaardig aan deze en traffic, yet another day clip is behoorlijk goed imo check it out, geen idee of je daar nu lid moest van zijn van 76 member club of niet |
|
|
| pooley |
GELUKKIGE VERJAARDAG EMMA !!!!
 |
|
|
| Gladius |
woeiiiiiiiiii. gelukkige verjaardag emma! kis kiss kisss!!!
en wie kwamen we vanmiddag tegen in antwerpen? de silenteagle =). was da uwe pa eigenlijk seb? |
|
|
| Zehra |
EMMA HAPPY BIRTHDAY GIRL!!!
kiss! |
|
|
|
|