|
De Offtopic Thread (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Gladius
R.I.P. Ann Peeters, twas een goei actrice =/ |
blegisch? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by arj1o1
belgisch? |
Idd, RIP.
| quote: | 
De Vlaamse actrice Ann Petersen (76) is overleden, zo meldt de VRT-radio vrijdagmiddag. De gevierde actrice kampte al een tijdje met gezondheidsproblemen. Een buur maakte zich zorgen omdat hij weinig beweging zag en belde de politie. Die vond haar lichaam.
Ann Petersen speelde mee in zowat alle belangrijke Vlaamse films van de laatste jaren en vertolkte onder andere een glansrol in "Pauline en Paulette", een film die 17 internationale prijzen in de wacht sleepte. Voor haar rol in die film rol kreeg ze de prijs voor Beste Actrice op het filmfestival van Pescare in Italië. Met de regisseur van Pauline en Paulette, Lieven Debrauwer zou ze nog een film maken.
Ook op televisie was Petersen vaak te zien. Ze acteerde in series als Kapitein Zeppos, Wij heren van Zichem en Samson en Gert. Bij het brede publiek was ze vooraal bekend als Florke, in de populaire VRT-reeks Thuis. |
|
|
|
| Miss Z |
NOOOO kdacht al dat ik haar van ergens kende... van Samson en Gert dus :( |
|
|
| pooley |
| Ai weeral een corrifee de deur uit |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Bwah dies toch ni sexy... op tv zouden alleen sexy mensen mogen zijn! :toothless |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
AAAAAAAAA dammit zo hard geen zin om te werken... damn you stupid GB :whip:
moraal van het verhaal: allemaal aan mij denken vandaag! :tongue2 |
|
|
| arj1o1 |
oja samson en gert daar kende ik har uit :p
RIP |
|
|
| softwave |
gegroet
Mijn favoriete maand is april. 's Eigenlijk net zoals mijn vriendin, die drinkt haar koffie ook met twee klontjes suiker, maar die zit nu in Blandain tegen de Franse grens. Als ik om me heen kijk zie ik best wel veel lichte kleuren. Mijn opticien woont in Keerbergen. Die foto's die je tegenwoordig trekt in zo van die cabinetjes aan de Delhaize trekken op geen reet. Ik ben binnenkort toe aan een nieuwe GSM maar heb geen flauw idee wat ik moet kopen. De kassierster in de Makro kende het verschil niet tussen een bak Maes 33 en Maes 25 (maar eigenlijk drink ik het liefst Kronenbourg 1664). Mijn hoest begint los te komen. Ik heb zin in een pizza van Da Giovani in Antwerpen (op de Groenplaats denk ik?). Ik wil met de motor gaan rijden maar dan moet ik die kutpekel meteen afwassen, toch maar wachten op zonneschijn. Ik ben sinds ik in juni afgestudeerd ben nog steeds op zoek naar werk. Er zijn twaalf mensen online op m'n msn messenger lijst. Bij Mexx in Leuven op de Bondgenotenlaan is het totale uitverkoop, allen daarheen! Kristof mag dit jaar Big Brother winnen van mij. Ik ben net te weten gekomen dat een boodschap op dit forum maximaal 50.000 karakters mag bevatten. De priorzegels van De Post blijken een fiasco te zijn. Direct Connect is m'n favoriete filesharing programma.
DIT was het nieuws. |
|
|
| Eagle` |
| om effe on topic te blijven: de appelen aan de kilo zijn afgeslagen met 10 cent :stongue: |
|
|
| pooley |
| men bomma is de vijver ingeduikt |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
om effe on topic te blijven: de appelen aan de kilo zijn afgeslagen met 10 cent :stongue: |
moet je eens naar de prijzenoorlog in de NL kijken |
|
|
|
|