|
De Offtopic Thread (pg. 226)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
ja :) |
Maar toch ondertussen betaald worden én kunnen surfen, ik zou niet klagen hoor...:p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar toch ondertussen betaald worden én kunnen surfen, ik zou niet klagen hoor...:p |
ik klaag toch nie... :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Goh, leek mijn werk wel de afgelopen tijd vanaf januari t/m eind juli: afstudeerstage en projectbeheer ernaast ;) Beetje research op internet, surfen, downloaden etc :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Freezel
Goh, leek mijn werk wel de afgelopen tijd vanaf januari t/m eind juli: afstudeerstage en projectbeheer ernaast ;) Beetje research op internet, surfen, downloaden etc :p |
saai eh? :toothless |
|
|
| Freezel |
saai eh? :toothless |
LOL :D Idd werd het echt saai, dan had je het hele internet onderhand wel gehad en dan ging ik maar wat anders doen :p |
|
|
| Zehra |
LOL :D Idd werd het echt saai, dan had je het hele internet onderhand wel gehad en dan ging ik maar wat anders doen :p |
:stongue: ken dat. :) |
|
|
| pooley |
Ik ben nu naar Lloret, tot binnen 10 dagen.
en BEHAVE ! :-) |
|
|
| Tiger777 |
| Ik mag pas klagen over saai werk. Bakskes uit de rekken nemen en der dan 5 kilometer mee gaan rijden (en hopen dat ze der ni afdonderen). Daar komt noges bij dat die machines om de 2 minuten stilvallen en opnieuw gestart moeten worden en de remmen 2 seconden te laat reageren. Om dan nog maar te zwijgen over de wielen, die altijd blijven plakken aan vanalles en nogwa... Maar goed, ik hou mijn CDJ-800 in het achterhoofd ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik mag pas klagen over saai werk. Bakskes uit de rekken nemen en der dan 5 kilometer mee gaan rijden (en hopen dat ze der ni afdonderen). Daar komt noges bij dat die machines om de 2 minuten stilvallen en opnieuw gestart moeten worden en de remmen 2 seconden te laat reageren. Om dan nog maar te zwijgen over de wielen, die altijd blijven plakken aan vanalles en nogwa... Maar goed, ik hou mijn CDJ-800 in het achterhoofd ;) |
Deed ik ook vorig jaar, gewoon doel voor ogen houden :) 50 uur per week werken/stage lopen en aan het einde van de periode 2 CDJ800's erbij naast mijn draaitafels :) |
|
|
| Zehra |
Deed ik ook vorig jaar, gewoon doel voor ogen houden :) 50 uur per week werken/stage lopen en aan het einde van de periode 2 CDJ800's erbij naast mijn draaitafels :) |
hehe ik reken nie met loon per uur maar met tt per uur! :D :D :D of soms met viny per uur! :toothless |
|
|
| Tiger777 |
doe ik :)
Nu reeds verdiend: 38,9% van één CDJ800! :toothless |
|
|
| Tiger777 |
hehe ik reken nie met loon per uur maar met tt per uur! :D :D :D of soms met viny per uur! :toothless |
idd :haha: |
|
|
|
|