|
De Offtopic Thread (pg. 184)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wahahahahahaha foorwijven en walvissen, marginaalste programma ooit. Schiet ineens beeld door men hoofd van zon blonde trien die int zand zit te graven naar ne ring voor hare kosovaar. OMG PRICELESS :D |
ik vond die me hare sexy beugel anders toch nog tienduizend keer grappiger... dammit die naam ligt op het puntje van mijn tong... Ziggy? :p
Manmanman wa een ongelofelijk stom mens, en haar bomma... "bomma ik hem nix verkierd gedoan joenge!"
ahh, memories |
|
|
| Eagle` |
| da programma is gewoon strijk van de eerste tot de laatse minuut man, how to ruin your life in 10 episodes. die ziggy was echt wel het toppunt van breezah imo |
|
|
| Dark Apostle |
Ik snap tot op heden nog steeds niet hoe ge zo gdvrdomd dom kunt zijn om aan zo'n programma nogmaar te willen meedoen.
En het ergste is, dat type jongere snapt denk ik niets eens dat er mee gelachen wordt. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
hahaha ja da is erg he!!! en in de freaky frank show ook, als hij zo die discotheken afgaat. |
Wij kwamen hem zo een jaar of zo geleden tegen in de Sotto's in Zottegem. Ik heb niet gekeken :p |
|
|
| Kaidreas |
vorig jaar op de cityparade ben ik spillie (bb) tegengekomen,
en we hebben em allemaal uitgelachen, hij was zelfs bijna aan het wenen.
sorry, maar als ik aan voze mensen denk staat deze toch wel op nummer 1 bij mij ze. |
|
|
| Zehra |
| wa ik me afvraag eh... where the hell is super-styler naartoe? die jongen had bijna 20 posts per dag ofzo? :conf: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
sorry, maar als ik aan voze mensen denk staat deze toch wel op nummer 1 bij mij ze. |
Wacht maar tot ge mij ziet :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
wa ik me afvraag eh... where the hell is super-styler naartoe? die jongen had bijna 20 posts per dag ofzo? :conf: |
Hij had gewoon zin in een nieuwe account ;) :toothless |
|
|
| Nabistai |
vorig jaar op de cityparade ben ik spillie (bb) tegengekomen,
en we hebben em allemaal uitgelachen, hij was zelfs bijna aan het wenen.
Ik ben vorig jaar op de cityparade...
...jawel...
Reggy tegengekomen. En daarna effe heeeeel dicht in de buurt van Hans geweest aan de truck! :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| reggy staat op nummer 2 |
|
|
| Kaidreas |
| sorry dudes, ik heb als true newbie op het verkeerde knoppie gedrukt.:clown: |
|
|
| Tiger777 |
reggy staat op nummer 2 |
En hans :conf: |
|
|
|
|