|
De Offtopic Thread (pg. 292)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Zou iedereen ervoor kunnen zorgen dat zijn/haar sig niet te groot is?
-> Max Size: 50,000 bytes (Cumulative TOTAL for ALL images in sig)
-> Max Height: 150 (Cumulative Total for ALL images in sig)
-> Max Width: 500 |
*kuchzehrakuch*
sorry :p |
|
|
| Gladius |
| iemand een meetlat bij de hand? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
iemand een meetlat bij de hand? |
Eigenlijk wel :D |
|
|
| CygnusX |
iemand een meetlat bij de hand? |
Jij bent in orde, Glad ;) (Via rechtermuisknop->eigenschappen op je sig kan je dat controleren) |
|
|
| Gladius |
Bush :nervous: :nervous: :nervous:
hier ben ik dus ECHT ni goe van eh =| |
|
|
| djcresto |
Bush :nervous: :nervous: :nervous:
hier ben ik dus ECHT ni goe van eh =| |
tzat er een beetje aan te komen eh, daar waar bush vorige keer in totaal nog minder stemmen had dan Al Gore heeft hij er nu 2 smiljoen meer. Het kiessysteem in the States blijft raar. Nuja de Amerikanen blijven een oerconservatief en bekrompen volk. In de meest welvarende en westerse gebieden haalt Kerry het eenvoudig. Jammer maar tegen de wil van het volk valt niet veel te beginnen.
*edit* jammer voor de democraten dat hun tegenkandidaat 2x op rij niet echt heel sterk was. Als een Amerikaans president meer dan 2 termijnen zou mogen doen dan was Clinton nog altijd aan de macht... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
Nuja de Amerikanen blijven een oerconservatief en bekrompen volk. |
Kijk uit, Jennifer leest mee ;) |
|
|
| Tiger777 |
Ik had ook mijn twijfels bij kerry hoor... mja, het was kiezen tussen cholera en de pest. Beide zijn niet erg pro-europees gezind, maar toch ging ook mijn voorkeur uit naar Kerry. Democraten zijn nu eenmaal gematigder en wereldser. Maar bush heeft het goed gespeeld he, met zo openlijk zijn geloof tentoon te spreiden. De meeste amerikanen apprecieren dat.
Amerikanen zijn over het algemeen een "kinderachtig" volkje, dat graag eens op een ander met de wapentjes gaat spelen en als ze het beu zijn, gewoon alles laten vallen. Onder het mom van patriotisme, kunt ge in Amerika véél bereiken. Bush slaagde (begrijp het of niet) om zichzelf als een sterk leider te verkopen en de Kerry als een onetrouwbare en slappe figuur. Ik wist het op voorhand dat bush ging winnen, het ís ook een slap figuur...
En, kiessysteem of niet, in numerieke getallen wint bush ook..; 51 - 48% (en 1% voor de liberals :haha: ). |
|
|
| Kaidreas |
Mark my words... we gaan nog iets meemaken.
anyways. Ik had het zoiezo al niet voor bush ik kan zen kop niet uitstaan en zen gezever ook nie. ik ken er niet genoeg van om serieuse uitspraken te doen. maar mijn mening is wel de deze: amerika doe zo voort en tga nog wa zijn de volgende jaren. in iedergeval zal het alleen maar goed uitkomen voor Europa. |
|
|
| Tiger777 |
| Zo is dat, ze maken dezelfde fout als de sovjets in den tijd gedaan hebben... een oorlogseconomie. En kijk waar hen dat geleid heeft... |
|
|
| pooley |
| ge zet niks gewoon gij, met uw veterinairehandjes :) |
|
|
| Eagle` |
| aaaah jossè ca va pa, joooooooooet joeng |
|
|
|
|