|
De Offtopic Thread (pg. 319)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
:cool: gewoon fly |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
:cool: gewoon fly |
OMG what's happening to you? eerst getunede boosters, nu dit verderfelijke taaltje :nervous:
ik hou het maar bij de "vriendelijkste" verklaring: je bent in vele werelden thuis :D |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by lievez
+RIP+ goethals :(
altijd zalige pet geweest me zijn commentaar tijdens live matchen, op z'n plat brussels :)
:( |
inderdaad
'de gruute tuveneer' is niet meer
RIP |
|
|
| Kaidreas |
| oke, welke fooraap heeft de highlite topic verwijderd??? :mad: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FredNova
inderdaad
'de gruute tuveneer' is niet meer
RIP |
omg ge meent het, de goethals zijnen appel gelegd, miljaar das kut
:(
RIP Goethals RIP |
|
|
| Kaidreas |
^joa en de frans is ook gestorven vrijdag heb ik gehoord.
rip frans. (ge waart waarschijnlijk wel pedofiel mor toch) RIP |
|
|
| Eagle` |
| ik was al aant peize, die klodde begint hier fameus te freaken |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^joa en de frans is ook gestorven vrijdag heb ik gehoord.
rip frans. (ge waart waarschijnlijk wel pedofiel mor toch) RIP |
awel pijpslet (zoals ge toch zelf graag genoemd wordt :p) zijt ge uw pilleke weer vergeten te nemen? |
|
|
| Tiger777 |
Examenrooster gekregen:
18/01..14u Dierkunde
21/01..14u Fysica
24/01.8-14u Ethologie
31/01.8-14 Algemene Weefselleer(theorie)
01/02.8-14 Algemene weefselleer(practikul)
Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10/02..14u Chemie
Gelukkig, bijna allemaal in de namiddag :D
Nu donderdag ook noges een exameke gaan doen... Een beest opensnijden :toothless |
|
|
| _Jedi |
minder leuke sinterklaas voor de familie:
17u
Jedi's zus rijd met wagen en haar 3 kinderen op de achterbank, op de Edingsesteenweg richting Halle, ze stopt voor een wagen voor haar die wil parkeren, ze staat dus werkelijk stil want er voorbijsteken gaat niet en mag daar ook niet, achterop komt een auto met een snelheid van +/- 70 km/u...
Omdat de bestuurder van deze wagen dronken was merkt hij niet dat men zus stilstaat te wachten tot de wagen voor haar genoeg opzij is in die parkeerplaats, ...
De botsing is een zwaar klap, men zus word met haar wagen naar de wagen die aan het parkeren is gekatapulteerd, gelukkig droegen zowel zij als de kinderen de gordel, al was ze door de shock even buiten bewustzijn, heeft ze toch diepe pijnen in nek, hoofd en buik. De kinderen waren in shock met veel geween komen ze er met de schrik van af, de dronken bestuurder kon haast niet op zen benen staan toen hij uit zen auto stapte, natuurlijk heeft deze man die uren naar de drank stonk niets van zeer want zijne airbag deed het nodige werk.
Omstaanders en getuigen belden meteen de politie die bij aankomst en getuigenissen de man in kwestie meenam naar het bureau.
De wagen die aan het parkeren was heeft een lichte schade, de auto van men zus is uiteraard goed voor de schroothoop, de wagen vanwaar de voorwaartse krachten uitgaan valt nog te repareren...
Soms leest ge zoiets in de kranten, maar tdoet u werkelijk iets wanneer ge na een leuk dagje op het werk dit te horen krijgt over een eigen close familie lid. |
|
|
| Jasperovitsj |
Damn, das ook slecht nieuws :sadgreen:
Maar allé, goed dat ze er nog redelijk goed vanaf zijn gekomen, voor hetzelfde geld had het erger geweest...
En die dronken kerel hangt sowieso, en dat gaat hem best wat kosten denk ik...en hoop ik! :whip:
Enneuh, als uw zus pijn zou blijven hebben aan haar nek, laat ze zo snel mogelijk controleren op whiplash. Mijn moeder heeft op die manier ook 2 jaar zwaar afgezien, gewoon omdat ze dachten dat het "maar een beetje nekpijn, da ga wel over na een tijdje" was... |
|
|
|
|