|
De Offtopic Thread (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Het gaat goed met de 4 kuikentjes, ze lopen sinds gisteren rond in het buitenhok, bij de moederkip. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het gaat goed met de 4 kuikentjes, ze lopen sinds gisteren rond in het buitenhok, bij de moederkip. |
Oe lief.
Mijn oude dikke kat ligt in haar stoel, zoals een echt bomma :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| mijn hond ligt op hare rug en eist da ik op haren buik wrijf... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
mijn hond ligt op hare rug en eist da ik op haren buik wrijf... |
Die huisdieren eisen elke dag meer en meer van ons ey |
|
|
| tor8024 |
| mijn schildpadden maken mijn pa zijn vijver kapot.. :toothless |
|
|
| Tiger777 |
en dan vinden wij onszelf de meest vernietigende diersoort...
Goh, die schildpadden hebben wel lef he ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Ik ben nu zo'n brood aan het bakken(Een suikerbrood moest het u intressere ;) ) en da spul is nu aan het gisten, en die geur doet mij goesting krijge op nen... hoegaarden! Waarschijnlijk komt dat omdat al die goeie brave gistcelletjes mijn bloem aan het vergisten zijn en al die goeie brave alcohol die ze produceren laten verdampen, en die doet mij waarschijnlijk goesting krijge op hoegaarde... maar... der is geen hoegaarde in huis :mad: Enfin... bon, het leven is ne strijd. |
|
|
| Mister_Michel |
| En ondertussen zie ik dat er weer een wankermod (sorry als gij het zijt cynusx maar ik vermoed van niet ;) ) mijn sig heeft verwijdert. Moest dienen do der nu tenminste nog bijzeggen wie dat het is dan zou ik hem tenminste mijn gedacht is kunnen zeggen :whip: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
En ondertussen zie ik dat er weer een wankermod (sorry als gij het zijt cynusx maar ik vermoed van niet ;) ) mijn sig heeft verwijdert. Moest dienen do der nu tenminste nog bijzeggen wie dat het is dan zou ik hem tenminste mijn gedacht is kunnen zeggen :whip: |
Ik was het dus niet ;)
Binnenkort kunnen moderators zien wie welke sig veranderd heeft, want er schijnt misbruik van gemaakt te worden. Normaal moet de mod die een sig verandert, ofwel zijn naam vermelden in de aangepaste sig ofwel een pm sturen naar de persoon in kwestie, maar dat wordt dus amper gedaan.
Als je een nieuwe sig maakt, gewoon zorgen dat ie niet te groot (en te sexy) is en de modjes zullen hem niet veranderen. Hier is een voorbeeldsignature. |
|
|
| Tiger777 |
| hoe, te sext mag ni? pff ;) |
|
|
| Tiger777 |
Vertel eens, waar gaan jullie naartoe?
Ik zal maar beginnen:
Bij mij wordt het Denia in het zuidoosten van spanje... Van 18 juli tot 27 juli. Hoogstwaarschijnlijk om daar niks te doen buiten slapen, eten, en niks doen... |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik was het dus niet ;)
Binnenkort kunnen moderators zien wie welke sig veranderd heeft, want er schijnt misbruik van gemaakt te worden. Normaal moet de mod die een sig verandert, ofwel zijn naam vermelden in de aangepaste sig ofwel een pm sturen naar de persoon in kwestie, maar dat wordt dus amper gedaan.
Als je een nieuwe sig maakt, gewoon zorgen dat ie niet te groot (en te sexy) is en de modjes zullen hem niet veranderen. Hier is een voorbeeldsignature. |
ola ola :eyes: TE sexy :conf: Ik vermoedde al dat mijn mod-stalker-sigverwijderaar nen ommo zo zijn of zoiets, nu begin ik toch te twijfelen of gij het niet waart :p ;)
Kzal proberen, ma zoveel sexy fotokes die ni te groot zijn zijn er helaas niet te vinden op het net :( (anders moet ik da zelf ergens uploaden, maar uit ervaring weet ik da da na nen dag in een inlegkruisje verandert :( )
goed dat dat systeem verandert trouwens, dan kunt gij als goede vriend en spion alles vertellen als er weer zo'n ommo-praktijken gebeuren :p |
|
|
|
|