|
De Offtopic Thread (pg. 285)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ^die trucker zegt tegen het meiske in het rood: "oooow jom gij hebt dikke tette!"en hij maakt er een pervers gebaar bij. |
|
|
| Tiger777 |
| kunt ge ons dan toelichten wat dat pervers gebaar inhoudt, o grootmeester der perverse gebaren :conf: ;) |
|
|
| pooley |
*honk honk* ?
Em zou kunnen zeggen :"ejjj cherieke, ik schat da goi nen d-cup et" "Zenk just of zenk just, das mier als e hondvol ahzu zienk da" |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Tiger777
kunt ge ons dan toelichten wat dat pervers gebaar inhoudt, o grootmeester der perverse gebaren :conf: ;) |
euh... dunno. ik zelf zou daar nie echt een gebaar voor gebruiken.
maar ge moet is naar die twee zijn, das toch overduidelijk dat hij alleen maar dat kan zeggen :D |
|
|
| Dark Apostle |
Eppeeeeheppeeeeheeppeeeeh!!!
dat gezegd zijnde ga ik in bad |
|
|
| Gladius |
| gvd dat ze dien 'mikeclark' es bannen. 4 pm's over dien dommen expo in m'n postbus! ongewenste reclame! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Gladius
gvd dat ze dien 'mikeclark' es bannen. 4 pm's over dien dommen expo in m'n postbus! ongewenste reclame! |
Ik heb em al suspended, maar tegen pm's kan ik niks doen :( |
|
|
| JediD4M |
^heb ook 3x dezelfde pm gehad over DJ expo .. ..
Zal ik ff 3x sturen 'ik kom'? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Swamper
Meh.. more custom coding, these forums are riddled with my little code bits lol.
Ok, now if you're suspended you can only PM a mod or admin, and you'll see this message: "Your account is suspended - You may only PM a moderator or admin - Click here for a list." |
Victory is ours :p |
|
|
| TOR |
damn, op het Mike-forum gebeurt niks meer tegenwoordig..
where has everybody gone to?! |
|
|
| Kaidreas |
| ^strange e... alle forums liggen stil. het mike forum heeft anders ook zen piek gehad. weird |
|
|
|
|