|
De Offtopic Thread (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ja, over betty of zoiet... |
Betty is een vent met haar op zijn borsten? :toothless |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Betty is een vent met haar op zijn borsten? :toothless |
of me borsten op z'n haar:crazy: |
|
|
| Tiger777 |
| GELUKKIG maken geen een van de 2 geen "muziek" meer... allé, ik denk toch ni... |
|
|
| CygnusX |
| Mister_Michel : wie is Greet Mies? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
GELUKKIG maken geen een van de 2 geen "muziek" meer... allé, ik denk toch ni... |
Had den Betty, Bet voor de vrienden, niet overlaatst iets uitgebracht onder de naam BB? Ik heb daar iets van gelezen in het hoog cultureel magazine Dag Allemaal.
Ik lees het vooral voor de lezersbrieven die erin staan :D, een quote eruit --> Een joint roken brengt zoveel schade toe als een sloef sigaretten..*LMAO*....al een sjaans dat er normaal minder tabak inzit dan in 1 sigaret ROFL geweldig gewoon. De brieven van boze lezers die zich druk maken over dingen die in Vlaamse soaps gebeuren zijn nog meer om te gieren :haha:
LANG LEVEN VTM-KIJKEND VLAANDEREN :haha: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | Ik lees het vooral voor de lezersbrieven die erin staan |
jaja, VOORAL. :)
Da zijn allemaal aan de drank verslaafde huismoeders die niks in hun leven hebben en daarom maar naar die soaps zien...
Btw, heeft der iemand ooit naar de dinges des levens gekeke? Da's gewoon om u plat te lache! |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Mister_Michel : wie is Greet Mies? |
Gewoon de schoonste van de "O'Neill Bikini Girl"-contest :D :D :D (ze is fan van RSCA dus das zeker een pluspunt :toothless ) |
|
|
| Tiger777 |
| nu moet ik eerlek bekennen... toen ik die foto vluchtig zag dacht ik: "Nu heeft hij verdomme een omgebouwde man in zijn sig gezet" |
|
|
| Dark Apostle |
Ik vind dat die vrouw in die av te bolle wangetjes heeft
Bijna meer wang dan gezicht :p |
|
|
| Tiger777 |
| Ik vind het ook ni direct zo'n knappe... |
|
|
| eieregooie |