|
De Offtopic Thread (pg. 315)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
ondertussen blijft da hondje hier maar crossen nie normaal |
Haalt die naald dan uit zijn reet, jij beul :p |
|
|
| Dark Apostle |
| Cheap Drywasher For Dirty Underwear - Little Bouncing Electrodites hebben ze gespeeld op "Goths Go Gaga"..ofzoiets, kwor commercieel :( :haha: |
|
|
| Dark Apostle |
EINDELIJK HEB IK MIJN STEREO!!!!!!!!!!!!
Wiiiiiii er zitten zoveel blinkende en flikkerende toestanden, het is zo overbodig.....maar het is zo kewl :p |
|
|
| Eagle` |
| ffs hierjust voor het eerste keer de clip van Eric Prydz - Call On Me gezien, die konten, slecht voor uwen tikker dedju |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ffs hierjust voor het eerste keer de clip van Eric Prydz - Call On Me gezien, die konten, slecht voor uwen tikker dedju |
Schaam U!!!!!!!!!
Weet jij al hoelang die clip op TV is?????? :happy2: |
|
|
| Eagle` |
| Beats me ma ik kijk dan ook weinig tv |
|
|
| TOR |
:D |
|
|
| Kaidreas |
I'm Baaaaaaaaaaaaack.
wtf is er gebeurd toen ik weg was????
is msn plat???? is bestaat men e-mail adres nog... zoveel vragen zo weinig tijd... pressure overload...
btw raffic ik zal u pm nog replyen ze :D |
|
|
| Eagle` |
Allé om verder te gaan over vettige klap, ik bijt de spits af.
Den barre zijn verhalen over zenne vakantiejob in de garages van don-bosco(halle)daar kunde oek nen boek over schrijve. Hij zit dus t'eten tijdens de nmiddag, vertelt er daar ene van die manne over zijn vrouw. T
"Tot hier zit kik in me wijf pat" en dan wijst hem zo na zenne arm, ongeveer aan zijnen ellenboog.
En da terwijl ge aant ete zijt, kunde u voorstelle :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
EINDELIJK HEB IK MIJN STEREO!!!!!!!!!!!!
Wiiiiiii er zitten zoveel blinkende en flikkerende toestanden, het is zo overbodig.....maar het is zo kewl :p |
pics or stfu!!
(yez, hebbek da ook es kunne zegge) |
|
|
|
|